theDurkan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Noen som vet hva og hvordan synkroniseringen mellom pcen og mobilen kommer til å fungere? Idag er eneste synkroniseringa jeg bruker med OVI, men det holder egentlig i massevis. Men hvis de åpner for nye snkroniseringsmuligheter (trådløst vel og merke) slik at man kan bruke maskinen til å sende/motta meldinger, sømløs synkronisering med innhold på telefonen OG, at Nokia lager en komplett plattform. Jeg vil ha kvalitetsprogram laget av nokia, til mail, office og slikt. Dagens løsning med vanilla emailen er klønete og kronglete, og nye Nokia Messaging mangler den helt essensielle muligheten til å lagre vedlegg og slikt på minnekort. Får jeg ett word-dokument som vedlegg, skal jeg kunne se kjapt over det på telefonen, men bare åpne netbooken, og redigere samme vedlegget der, for å så kunne videresende den redigerte versjonen via telefonen senere. En egen partisjon på hardisken som tilsvarer telefonens minne kunne vært genialt. Vet det finnes løsninger for slikt, men kronglete og såvidt jeg vet, ikke mulig via bluetooth, wifi eller 3G Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Kan man sette inn Sim-kort og "ringe" via vanlig mobilnett? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Det er kun fantasien som setter grenser for hva du kan gjøre. et simkort i pc'en kan jo få en pc til å fungere som mobiltelefon, bare du har rett programvare til det Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) $799...Spekulasjoner, andre spekulasjoner:Eldar was told about price for Russia of 20000 rubles. To that price, 399 Euro (17600 rubles) are more easily fitted than 800$ (that's about 26000 rubles) mobile-review Håper virkelig at denne blir oppgradert til den nye atom prosessoren som kommer i høst / vinter snarest mulig. Specsa på maskina kommer vel neste uke på Nokia World. Endret 26. august 2009 av mandela Lenke til kommentar
dredg Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 12 timer batteritid mot ca 4 timer som alle andre i dette segmentet opererer med, og denne har 3G og GPS. Ikke rart den koster dobbelt så mye da.... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Argh!! Ser ut som jeg må utsette HP Mini 5101 da. Likte designet og ikke minst tasturet. 800USD er vel ikke så ille? Det er jo det Mini 5101 koster (tror jeg). Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Spesifikasjonene til Nokia Booklet 3G er klar, blant annet er det bekreftet 16-cellers batteri og Windows 7. http://conversations.nokia.com/2009/09/02/...nokia-world-09/ Video her: http://conversations.nokia.com/2009/09/02/...hands-on-video/ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Største minuset som jeg ser det utfra specsa: 1.8" HDD og ingen audio inn og prisen da Endret 2. september 2009 av mandela Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Spesifikasjonene til Nokia Booklet 3G er klar, blant annet er det bekreftet 16-cellers batteri og Windows 7. http://conversations.nokia.com/2009/09/02/...nokia-world-09/ Video her: http://conversations.nokia.com/2009/09/02/...hands-on-video/ 16 cellers batteri!? På en vanlig PC er det jo 6 celler, og er jo tjukkere enn den greia der ... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 16celler er jo helt sykt, største jeg har sett er 9 celler og da snakker om slepbare maskiner. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 16celler er jo helt sykt, største jeg har sett er 9 celler og da snakker om slepbare maskiner. Nja, man får 9-cellers på 15.4" men da stikker det ut under eller bak. Vis man kan få denne herligheten til under 5000 tror jeg at jeg slår til. Kjenner jeg Nokia rett kommer kvaliteten til å bli dritbra. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Denne blir neppe tilgjengelig for under 5000 kr. Dette blir på mange måter den beste nett-PC'en, og sannsynligvis hevder den seg sterkt på byggekvalitet og. Da er det nok prisen som får svi. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 16celler er jo helt sykt, største jeg har sett er 9 celler og da snakker om slepbare maskiner. Nja, man får 9-cellers på 15.4" men da stikker det ut under eller bak. Vis man kan få denne herligheten til under 5000 tror jeg at jeg slår til. Kjenner jeg Nokia rett kommer kvaliteten til å bli dritbra. Stikker ikke ut, har 9 celler selv på min 15,4 tommer. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 16celler er jo helt sykt, største jeg har sett er 9 celler og da snakker om slepbare maskiner. Nja, man får 9-cellers på 15.4" men da stikker det ut under eller bak. Vis man kan få denne herligheten til under 5000 tror jeg at jeg slår til. Kjenner jeg Nokia rett kommer kvaliteten til å bli dritbra. €579 http://www.umpcportal.com/2009/09/booklet-...ost-tax-prices/ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Hmm leste 575 euro et annet sted. Uansett så er det her en highend netbook, tror ikke den kan konkurrere i prisklassen med de billigste maskinene. Se filmen hos Youtube Endret 3. september 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg