jdh1234 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hei Har problemer med video driveren min på min Acer Asipre 5100 (notebook) Måtte re-installere xp. Har lastet ned mange, og lagt til i system32 > drivers men ingenting skjer. Noen som kan linke meg en driver og si hvor jeg skal legge den? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Hva med å laste ned driveren fra ACER og deretter installere den? Her finner du det du mangler: DRIVER OBS OBS Dette er Vistadrivere, har du en maskin med XP må du nok laste ned driveren til korrekt chip fra ATI sine hjemmesider. Pakk ut zip filen og dobbelt klikk Setup.exe, da installeres den automatisk og du slipper tenke på hvor du skal legge den. Endret 25. august 2009 av b21a Lenke til kommentar
jdh1234 Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Hva med å laste ned driveren fra ACER og deretter installere den? Her finner du det du mangler: DRIVER OBS OBS Dette er Vistadrivere, har du en maskin med XP må du nok laste ned driveren til korrekt chip fra ATI sine hjemmesider. Pakk ut zip filen og dobbelt klikk Setup.exe, da installeres den automatisk og du slipper tenke på hvor du skal legge den. har XP Lenke til kommentar
b21a Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Vel da har har du ATI sine hjemmesider å laste ned korrekt driver fra som et valg. MEN siden jeg er i det storsinnete hjørnet Prøv denne: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå