toazty Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 skal ha meg nye telefon, men ønsker en telefon som har god epost . hadde en htc tytn II som jeg var rimelig fornøyd med , akuratt på det området.. men ellers så frister den ikke lenger, har nå en samsung u900 , som jeg rett og slett på kvitte meg med, for den er ikke for proff bruk. ønsker meg egentlig en iphone 3gs , eneste minuset med denne som jeg vet om er den har KUN touch .. noe som for meg er litt irriterende, men får kanskje gi det ett forsøk, men så lurer jeg litt på hvordan den er på epost, hvis jeg skal koble den opp mot hotmail. eller er det en annen telefon jeg burde se litt nærmere på ? kriterier, standard jack utgang svært god epost grei å skrive med godt batteri god samtale lyd, og lyd ut av jack stor minnebrikke \ eller mulighet for det grei musikk avspiller. ikke så alt for dyr, rundt 2000kr med abbn. bedrift proff Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 stor minnebrikke \ eller mulighet for det Dette kriteriet utelukker iPhone. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 stor minnebrikke \ eller mulighet for det Dette kriteriet utelukker iPhone. 32 GB innebygget minne tror jeg ikke utelukker så mye... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Da mistforstod eg kritteriet. Slik eg forstod det så måtte det være mulighet for en stor minnebrikke med, eller mulighet for det i ettertid. Ikke at dette gikk på internminnet. Men eg ser hvordan det kan tolkes både og, og at eg muligens tolket den feil Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Hva med HTC Hero f.eks? Edit: Denne ser ut som å være en grei kandidat, tastatur har den også. og er under prisgrensen din. http://www.amobil.no/artikler/htc_s740/66081/konklusjon Endret 25. august 2009 av Rusher Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 den htc s740 er bortimot lik tytn II føltes iallefall slik ut, men htc hero ja, den må jeg neste se litt nærmere på. ser de selger den for 2499 hos telenor, de har en engelsk utgave og en norsk, er den norske utgaven begrenset må noen måte? noen som vet det? med tanke på applikasjoner osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå