Qwseyvnd Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg har en problem med LAN, prøvde å koble den med Netopia Router, LAN svarte ikke. Måtte bruke 3Com kortet for å være på internett. Sjekket BIOS, drivere og liknende alt var ok....? :-? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Har du husket å legge inn alle driverne som var med på cd`en som fulgte med hk? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Ingen som vil hjelpe mer? Har prøvd alt mulig jeg kan. Sjekket BIOS nøye, fant ingenting om LAN, bare Boot LAN ROM. Sjekket BIOS oppdatering, ingenting om LAN men om annet. Testet koble ledningen direkte til annen PC hjelper ikke. "The LAN connector is in a block grouped with two USB connectors. If Abit had used a block with just two USB connectors they would have to stock two different parts, change them for each motherboard, stock two different I/O shields, change them for packaging...I think it would be less expensive to buy a larger quanity of one part then lesser quanities of two...It's easier to just not put the LAN chip on the motherboard as compared to not put the LAN chip on the motherboard and change a motherboard component and change the I/O shield" Der står noe problem om LAN, kan dere oversette den for meg??? Lenke til kommentar
ebc Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Har du IC7 eller IC7 G? Det er bare IC7G som har LAN Det andre kortet har pluggen men ikke LAN chippen. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Åh som jeg trodde den hadde LAN, nå må jeg kjøpe nettverkskort likevel...Tenkte på et 10100 kort, 3Com er hjelpemiddelsentralen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå