Thomisa Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ja, netopp bestilt prossesor fra komplett. (i7 920) Så lurte jeg på en ting, hva om det ikke er d0-stepping, vil jeg ikke kunne klokke den like bra som den med d0-stepping, eller hva er forskjellen? mvh thomas Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Psychomantium Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 ingen som vet noe? Googlet litt. http://www.anandtech.com/weblog/showpost.aspx?i=584 " Sorry to take the first comment spot with a dumb question, but as I'm days away from picking up a 920, I have to ask.. What exactly is this C0, D0 business? Are these just manufacturing batches? That is, if I buy a 920 today, am I getting whatever is in stock? Is there anyway to tell in advance. Sorry if I'm way off the mark here :-) Reply RE: Uh oh.. noob first comment by 457R4LDR34DKN07, 140 days ago Yes, to both of your questions. It isn't technically a manufacturing batch, it's a revision of the chip design. It generally runs better all around and usually more overclockable. " Googlet litt. d0-stepping skal visst være mer overklokkvennlig og generelt litt "bedre". Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Spørsmålet da er jo hvorvidt de neste 920-prosessorene Komplett får på lager (de er utsolgt for øyeblikket) er D0-revisjonen eller ikke. Jeg håper personlig dette da jeg har planer om å overklokke prosessoren. Har kjøpt inn en Noctua cpu-vifte spesielt til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå