Biskop Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Heisann. Sitter inne med et XFX radion 4890 1gb xxx kort og tenkte jeg skulle handle meg antec 300 kabinett. Det jeg lurte på er egentlig bare om det faktisk er plass til skjermkortet i dette kabinettet. Noen som har noen erfaringer med skjermkort som er ca: Dimensjoner (BxDxH) 3.8 cm x 24.1 cm x 11.1 cm i ett Antec 300? På forhånd takk.. Endret 25. august 2009 av Biskop Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 nei, er ikke for stort Lenke til kommentar
Biskop Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Du har det samme eller noe lignende? Bare så på testen til Hw og de brukte et skjermkort som er 5 cm kortere og det satt fint, men blei usikker på om det sitter så fint med 5 cm ekstra.. Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 har antec 1200 jeg, men vet antec 300 har plass : ) Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har et 4870x2 i mitt Antec 300 og det er rikelig med plass. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 har gf8800gts og mister en diskplass Lenke til kommentar
Biskop Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 ja for det er lengden jeg lurte på.. men da er det ikke noe stress... Diskplass kan jeg ofre Thx Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 ja for det er lengden jeg lurte på.. men da er det ikke noe stress... Diskplass kan jeg ofre Thx Jeg fikk fint plass til det kortet i kabinettet, så du kan fint handle kortet som nå er på tilbud hos komplett:-) Lenke til kommentar
Biskop Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Har skjermkortet.. Skal ha nytt kabinett. men takk anyways.. jepp da er det besilt takk Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har skjermkortet.. Skal ha nytt kabinett. men takk anyways.. jepp da er det besilt takk Leste litt kjappt der - ser nå at du allerede har kjøpt dette konge kortet. Kabinettet er jeg for øvrig fornøyd med, men anbefaler å slenge med to vifter som du kan sette i fronten. Ellers følger det med to vifter; en bak, og en i toppen. Lenke til kommentar
Biskop Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Har skjermkortet.. Skal ha nytt kabinett. men takk anyways.. jepp da er det besilt takk Leste litt kjappt der - ser nå at du allerede har kjøpt dette konge kortet. Kabinettet er jeg for øvrig fornøyd med, men anbefaler å slenge med to vifter som du kan sette i fronten. Ellers følger det med to vifter; en bak, og en i toppen. Jepp har slengt på 3 vifter jeg faktisk.. så tenker jeg at jeg kan kjøre opp vifte hastigheten på kortet og holde kabinett viftene på low-mid, så skulle vel det gjøre susen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå