MrJavalava Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hei. Jeg skjønner nå, at det er kommet ut eller skal komme ut 80gb til bærbare. Det jeg lurer på da er hvor kan jeg kjøpe slike harddisker. I og med at jeg bruker to operativ systemer på maskinen min, blir det ofte lite plass. IBM selger en 80 gb for over 5000 kr :o , det er i aller høyeste grad for mye meg. Det må da finnes andre merker som er like bra og billigere. Dessuten, jeg har en t30 nå, harddisken som sitter inni er en Toshiba 40gb, noe som jeg syns er rart egentlig, fordi at ibm lager harddisker selv. Er det noen som har peil? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 IBM selger en 80 gb for over 5000 kr :o , det er i aller høyeste grad for mye meg.Det må da finnes andre merker som er like bra og billigere. Ikke sikkert. Dette er helt nytt, og da er prisen høy. Vent så blir det billigere. Kan kanskje være nok å vente en måned eller to for å spare en tusenlapp eller fler. Dessuten, jeg har en t30 nå, harddisken som sitter inni er en Toshiba 40gb, noe som jeg syns er rart egentlig, fordi at ibm lager harddisker selv. Er det noen som har peil? Kanskje IBM ikke stoler på diskene sine lenger? Enten det eller så er det av en eller annen grunn billigere for IBM å bruke andreparts hardware i ferdigmaskinene sine. Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Du har sikkert rett. Teknologien som 80gb har er sikkert ny og dermed har det kostet noe å få utviklet den, ergo prisen (men over 5000 :o ). Det hadde vært fint å få doblet harddisken nå, men jeg antar etterhvert som omsetningen av 80gb'er øker, så daler prisen. 60 gb ligger på rundt 2000 kr nå... Jaja en får bare vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå