South_Bridge Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg er blitt spurt om å kjøre en bil til en bekjent et stykke. Bilen er en 6 seter "chevy-van" og krever c1. det er kun meg som skal kjøre den. På min lap står det da B C M S T, altså: jeg har lastebillappen. kan jeg kjøre denne bilen? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 du kan du kjøre denne bilen Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Rart at du ikke viste det siden du har lappen for stor lastebil, det der skulle dere ha blitt fortalt på teorien Det fikk jeg med meg ihvertfall når jeg kjørte opp til lastebil Endret 26. august 2009 av vivastar Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 c1 betyr at den er mindre enn c, samme som a1 er mindre enn a, altså lett og tung motorsykkel. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Lett lastebil skal holde i dette tillfellet. Kilde Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Rart at du ikke viste det siden du har lappen for stor lastebil, det der skulle dere ha blitt fortalt på teorien Det fikk jeg med meg ihvertfall når jeg kjørte opp til lastebil jeg fikk lappen i militære og kjørte lastebil der. så 4 år senere ble jeg forespurt av en venn om jeg kunne kjøre denne bilen. jeg kjører ikke lastebil til daglig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå