Gå til innhold

Beste program for å hoste "Live webcam"

ticsyboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare overnevnte!
Er det motion detector? å opplasting til ftp?

Trodde ikke du hadde flere kriterier eg?

Uansett, om du sjekker linken som ble lagt ut så står det hva programmet støtter der.

Nei... har ikke sakt jeg trenger flere ting jeg... bare lurte på om der var motion og ftp opplasting.

Lenke til kommentar

Poenget mitt er, som det tar en del poster å få frem, så er det enklere for oss andre å anbefale et program dersom vi vet hva du skal bruke det til og hvilke funksjoner du ønsker at programmet skal ha. Og ikke minst, navn/produsent på utstyret(webcameraet) du har i dag hadde vært greit å vite(er det USB, firewire eller nettverk? Bruker det WDM-systemet til Windows eller et sært properitært system)? Slike ting kan være greie å informere om, evnt besvare slike spørsmål underveis :)

For alt eg vet så skal du lage til en stor løsning hvor du skal presentere noe live på nettet med flere tusen besøkende. Eller kanskje du bare skal laste opp noen bilder i ny og ne. Kanskje du skal begynne med videosendinger i fra soverommet ditt. Disse alternativene er forskjellige og det kan lønne seg å velge en løsning som er tilpasset bruken.

Webcam XP er et greit allround program, men ikke bruk det om du skal kjøre en live presentasjon/møte for et større antall besøkende :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Ja, Webcam XP har bevegelsesdeteksjon og opplasting til FTP. Det er lov til å sjekke selv på nettsidene, men siden du er så søt så skal jeg sakse det for deg her:

supported devices:

- usb webcams (WDM driver required)

- tv, analog or multi-input capture cards (WDM driver required)

- ip cameras (JPEG/MJPEG/MPEG4)

- Windows Media streams (ASF)

- local video files (AVI/WMV/MP4/MOV/...)

- wowwee rovio (mobile ip camera)

supported streaming modes:

- still jpeg images for low-tech devices

- flash client (compatible with most operating systems and handheld devices)

- javascript clients (MJPEG or JPEG PUSH)

- Windows Media streaming (audio + video) [webcamXP]

- Flash Video streaming (audio + video) [webcam 7] new!

- Windows Mobile 5.0 / 6.0 client

- iPhone client (3rd party application required)

additional key features:

- local and remote pan & tilt control (Logitech Orbit, Creative LiveMotion! and IP cameras)

- supports FTP/FTPS and HTTP/HTTPS Post

- motion detector (optical or acoustic) with many possible ways to handle alerts (local recording, ftp, http post, launch external applications)

- advanced users manager to grant limited or unlimited access.

- overlay editor supporting picture in picture, animated gifs, alpha-blending and text editor.

- DVR (permanent recording deleted after X hours)

- run as service

- interract with PowerHome automation software

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...