Fotofashion Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 ser kun etter kritikk på det estetiske, om bildet gir du som ser den noe. Elller om bildet rett og slett er flatt og kjedelig. Lenke til kommentar
boos Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Bildet er ikke troverdig. Hun ser ikke ut som en danser. Det ser ut som et oppstyltet studiobilde. (Hvilket det vel også er.) boos Lenke til kommentar
telealf Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Estetisk sett et nydelig foto. MEN, som omtrent alle denne typen bilder er det en ting som ødelegger for meg. Jeg synes modellen ser sur, blasert, nedlatende og uinteressert ut ut fra ansiktsuttrykk. Eksempelvis skal det godt gjøres å se mer ovenfra og ned på betrakter ved å løfte hode slik som dette. Slik sett vekker det jo en reaksjon i meg, men det er kanskje ikke dette som var meningen? Eller synes jeg ikke bildet er flatt og kjedelig, og skulle ønske jeg var på dette nivået fototeknisk. Signatur synes jeg er gjennomarbeidet og passer inn i bildet - selv om jeg ville ha foretrukket den mer gjennomskinnelig og dermed litt mer diskre. Beklager dersom kritikk virker hardt, men det er som sagt mitt subjektive problem . Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 et hevet hode skal vise selvsikkerhet, prøvde å få henne til å se stolt ut. Men det er ikke alle som klarer å få det ut med utrykk. Er nok et bilde jeg kommer til å prøve om igjen. Signaturen vil jeg ha så lesbart som mulig, iom at jeg vil at hvis noen liger bildene mine der ute, så skal de lett finne frem til min web side, og ikke en annens. Takk så meget for en vellskrevet kritikk telealf, det setter jeg svært god pris på. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg synes hun ser litt daff ut, litt henslengt /slapp positur. Ikke at jeg har no peil på turn/dans, men vil jo anta at de har god kroppskontroll og hadde kanskje regnet med en strammere positur. f.eks armene rett ut, eller opp sammen over hodet, og venstrebenet strakt langs gulvet. (sikkert en slitsom posisjon og holde over tid når man skal ta flere bilder) Men det kan jo komme av at du kanskje ville gi et annet intrykk og bevisst har valgt den slik? Lenke til kommentar
espenoen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg synes posituren er litt variert. Overkroppen er relativt rak og hode hevet. Ansiktsuttrykket utstråler arroganse på en litt sur måte. Ben og armer, derimot er ganske slappe og uinspirerte. Får en følelse av falmet storhet. En litt raknet tights støtter opp om dette. Hun er imidlertid for ung og moderat kledd til at dette blir troverdig helhetlig (stæsjet opp kunne dette fungere, men tror ikke det er helt din stil). Totalt sett fungerer ikke dette spesielt bra for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå