MST Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Skal kjøpe nye høytalere nå og skal forleby bare ha frontere. Sub'n skal være en XTZ 10.16 Også er jeg ute etter noen ganske billige fronter høytalere da. Har sett på disse: XTZ 89 Front PAR XTZ High End | Surround.no - Høyttaler spesialisten XTZ 93 WMT i sort pianolakk. Beste Kjøp i Lyd Bilde! - FINN Torget Og Dynavoice F-6.... Hva mener dere er best? Evt. noe bedre i samme prisklasse? Tar også imot forslag til reciver til rundt 3-4k Utstyret kan også være brukt, men må være i oslo/akershus området! Endret 25. august 2009 av MST Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 XTZ 93 WMT ville blitt mitt valg, men viktig med stativer Ang receiver så mener du? surround eller stereo? "Trygge" merker i den prisklassen er ihvertfall Yamaha, Onkyo, Pioneer, Harman/Kardon og Denon.. Personlig ville jeg gått for Yamaha, Onkyo eller Denon.. Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 http://www.surround.no/product/424695/_Dyn...-F-6-Black.html Har disse i front og veldig fornøyd med disse ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå