Gå til innhold

Mat å legge på seg av!

myst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør du det, vil du bare ødlegge tennene dine. Skikkelig kosthold med mye kalorier er tingen. Ikke BigMac eller rulle kebab!

Holde et moderat bevegese nivå og få inn mer enn du forbrenner, så kommer du der du vil =) (dvs du får mer former uten at magen og rompa henger..)

Lenke til kommentar

Er ikke alltid det er like lett å "bare" spise greit og moderere aktivitetsnivået når kroppen tydeligvis ikke hører etter. :p

Jeg spiser forholdsvis sunt (ikke fanatisk, men heller ikke helsefarlig), beveger meg ikke så altfor mye, spiser mengder av mat, spiser så mye usunt jeg bare vil osv. men jeg går jo aldri opp i vekt!! :p

Lenke til kommentar

Jada, jeg spiser hver 3-4. time, også før jeg legger meg. Jeg sliter også med søvnen, så jeg står ofte opp om natta for å spise om jeg våkner, for da er jeg sulten! :p Jeg sykler og trener (lett) styrke, men ikke store mengder - derfor skrev jeg at jeg ikke beveger meg så altfor mye. Det er spesielt rumpa og lår/bein jeg vil ha større da jeg så å si ikke passer klær/bukser sånn som kroppen min er nå, derav styrke i tillegg til sykling (som jeg ikke klarer meg uten!). :)

Lenke til kommentar

Jeg er klar over det, og gjør det jeg kan for å trene rumpe/lår, men takk likevel! :) Jeg trener jo selvsagt hele kroppen, men jeg har ikke behov for å endre på annet enn rumpe/lår (særlig lår) da de delene er litt små og jeg svømmer i de minste klesstørrelsene. Men jeg har bredere hofter så jeans i mindre enn str. 25 får jeg ikke over hoftene, selv om det var det jeg skulle hatt mtp størrelsen på lårene. Skal ikke være lett dette, nei! :p

Lenke til kommentar

Nei, lett skal det ikke være. Men det går ved litt godvilje ;) Kjøre høye vekter og få reps gjør at du lager store muskler og øker fort i størrelse. Jeg sliter selv med å finne bukser. Er breiere rundt låra enn hoften, så må ha en bukse som passer låra og dermed er løs rundt hofta. Ikke kult.. Har måttet roe ned bein treningen.. :p

Lenke til kommentar

Vel, jeg har forsøkt det meste føler jeg.. De siste 7 årene. :p Personlig trener, lege, ernæringsfysiolog osv. Det eneste jeg følte som hjalp var å ta sånn "slanke-shake" sammen med et par måltider om dagen. Men da gikk jeg opp for mye, synes jeg. La på meg jevnt over hele kroppen (men ikke nok på puppene! :p), men jeg følte meg veldig dvask - var ikke akkurat fast i fisken, da nei! Nei, tror nok jeg heller får fortsette med det jeg gjør nå, håpe på det beste eller bare godta at kroppen min er slik den er nå.

Haha, bredere over låra enn hoftene! Tror det er greit at du roer ned treninga av lårene, da ja. :p

Lenke til kommentar

Godt gjort å legge på seg av slanke-shake? :p Men det er noe med det å ha en fin balanse mellom inntak, forbruk og trening. I ditt tilfelle ville jeg prøvd å gå opp litt for mye, for å så trene deg "stram" etterpå. Man må lixom konsentrere seg om en ting om gangen når man skal endre kroppen sin. Eks jeg holder på med å bli større og bygge muskler. Etter jul skal jeg begynne med arbeidet mot magen og det lille ekstra jeg har her og der ;)

Lenke til kommentar

Hehe, ja, høres kanskje merkelig ut, men det funka fin-fint! Men jeg tok altså denne shaken sammen med måltidene, så det ble dobbelt opp på en måte. Men det smaker høgg, da.

Janei, jeg er usikker på hva som er best, men akkurat nå er jeg rimelig lei av hele prosjektet så jeg lar bare "humla suse" for tida. :p Det ser ut til har orden i sakene dine i alle fall, lykke til vidre! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...