Gå til innhold

På utkikk etter stor Bærbar PC men Blu-Ray

Anbefalte innlegg

Hei..

Ser etter en ny bærbar pc ettersom den jeg har nå er 6 år gammel og begynner å bli rimelig treg. Kunne trengt litt hjelp og forslag, så hadde vært utrolig hyggelig om noen kunne hjulpet meg litt.

Jeg bruker pcen stort sett til å surfe på nett, høre på musikk og se filmer. Så jeg kunne tenke meg en en ganske stor og god skjerm, minst 17", og med Blu-Ray spiller. Burde vel også ha rimelig god plass ettersom jeg har ganske mange sanger og filmer som skal legges inn. Spiller noen få spill innimellom, men trenger ikke noe "gaming-pc".

Hadde tenkt meg en pris på ca 10.000 kr.

Har sett litt på Dell Studio 17. Fra Dell sin hjemmeside kan man tilpasse den, så jeg hadde tenkt til å oppgardere Prosessor, Hardisk, Optisk enhet og Primærbatteri til max.

(http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b=&c=no&cs=nodhs1&kc=NRS17354&l=no&m_30=111789&oc=N0073509&rbc=N0073509&s=dhs)

Duger dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er et forslag. Acer med AMD RM-74, HD4570, BluRay, 500GB, 4GB ram, 17,3" HD/LED - 6990,-.

Oi.. Den så jo egentlig veldig bra ut! Billig var den også. Har egentlig alltid sett for meg Acer som noen trege og kjedelige PC'er, men denne var jo ganske genial. Tror jeg heller går for den jeg :p Så sparer jeg noen tusen. Men vet du hvor mange Ghz prosessor det er på den? Og er det 64 Bit?

Lenke til kommentar
2,2Ghz 1 MB L2 cache. Prosessoren vil fungere helt ok. I prinsippet støtter alle nye prosessorer 64-bit teknologi, og ihvertfall denne.

Tusen takk skal du ha for hjelpa! Føler meg rimelig sikker på at jeg går for den.. Blir i såfall en bestilling i morra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...