KarmaZ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Heei. har i det siste merket at jeg får sure oppstøt etter å ha drukket øl, dette spesielt hvis jeg ikke har spist alverdens. Merkelig nok er det i det siste at jeg merker dette, var ikke noe problem før. Hva kan jeg gjøre for å forårsake dette? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er det av en type øl eller bare øl sånn allround? Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ph-verdien i magen din blir for lav. Og når du heller på øl som ikke akkurat er ph-nøytral gjør man det bare værre. Beste middelet er å få iseg noe mat som vil nøytralisere innholdet som dumper ned i magesekken. Hvis det fortsetter, så må du nok kutte litt ned på ølet i en periode. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hjelper å spise tung mat før du begynner å drikke også Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Neida, langt der ifra. tung mat tenker jeg på skikkelig middag feks. Kjøttkaker osv Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Tung mat = mye proteiner/fett. Laks har mye proteiner og fett, men er sunt. Endret 25. august 2009 av blackbrrd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ikke drikk på tom mage rett og slett. Spis til du er mett på formiddagen før festen hvertfall. Eller ettermiddagen. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Heei. har i det siste merket at jeg får sure oppstøt etter å ha drukket øl, dette spesielt hvis jeg ikke har spist alverdens. Merkelig nok er det i det siste at jeg merker dette, var ikke noe problem før. Hva kan jeg gjøre for å forårsake dette? Man blir "sulten" av alkohol. Dette kommer av en komplisert biokjemiskprosess som jeg ikke gidder å gå nærmere på. Sult stimulere magesyreproduksjon. U do the math Vaio Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Slet lenge med det samme som trådstarter. Hjalp når jeg begynte å spise før øl-inntak Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg pleier forresten å spise biff med saus, spagetti carbonara eller laks før jeg skal ut på byen. Hvis jeg ikke gjør det har jeg en tendens til å bli dårlig. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Innlegg er blitt fjernet. Jeg minner om at misbruk av gjestepostfunksjonen kan i tilfeller medføre IP-utestengelse fra forumet (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå