Pivotal Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei, jeg skal kjøpe meg en skolepc og i hovedsak pga batterilevetiden og andre små finesser har valget nok falt på en maskin i timeline serien. Jeg sliter dog med å finne nettbutikker som kan fortelle meg nøyaktig hvilke spesifikasjoner den har ettersom det finnes mange forskjellige versjoner. Det jeg vil ha er: 15" skjerm 320 eller 500gb HD 32gb SSD Ati gfx (er vel i tilegg til det innebygde intelkortet) dualcore cpuen, ikke Soloen. hdmi eller dvi wifi og bluetooth (3g kan godt være med men ikke viktig) Finnes det en kombinasjon av alle disse spesifikasjonene? Eller så nært som mulig? Vil selvfølgelig også ha det billigst mulig Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Denne? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:2509045 Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Fant denne på netshop som de fikk inn om noen dager, dog uten SSD disk. Kostet 8500. Noen som finner dette billigere? Eller eventuelt vet når versjoner med SSD disk blir tilgjengelig i norge? edit: Takk, Amentio hadde den enda billigere SSD disk versjonene ser ikke ut til å komme til Norge med det første så får vist klare meg uten. Litt synd, men, men. Endret 25. august 2009 av Pivotal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå