güner Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Kjøpt kortet i dag, plugger det i maskinen(da er ingen skjerm drivere installert),starter opp. Med en gang det kommer bilde på skjermen, viser det masse striper på kryss og tvers. det samme gjelder når jeg kommer helt inn i windows. Har installert de drivere som hører til kortet, men det hjalp ingenting. Noen ideer på hva det kan være? Güner Lenke til kommentar
maximus Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Har du mulighet for å justere opp volt styrken til agp porten på ditt HK? I så fall prøv det. Lenke til kommentar
güner Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Kan vel ikke bare sette opp det sånn uten videre? Det må vel stilles riktig? Lenke til kommentar
maximus Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Prøv et hakk opp. Mener at standard er 1.5v så prøv å gå opp til 1.7v. Det er ingen fare for å ødelegge kortet. Lenke til kommentar
CD Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Striper? enkle linjer eller brede stolper (3-4 i bios or 5-6 i win?) er det det siste bør du reklamere på kortet da det er defekt. Du kan prøve å sette system minne bruken til det laveste alternativ i Bios også i tilegg til å justere spenningen (volt) til AGP porten Lenke til kommentar
güner Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg har horisontale striper i windows, og så er det grums rundt de ikonene jeg ser. Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Kjøpt kortet i dag, plugger det i maskinen(da er ingen skjerm drivere installert),starter opp. Med en gang det kommer bilde på skjermen, viser det masse striper på kryss og tvers. det samme gjelder når jeg kommer helt inn i windows. Har installert de drivere som hører til kortet, men det hjalp ingenting. Noen ideer på hva det kan være? Güner GPU er skadet, lever den tilbake. Lenke til kommentar
koffath Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Har du instalert den nyeste gart driveren. Den må instaleres før skjermdriveren. Ellers kan du få noen rare effekter. Lenke til kommentar
güner Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Kan ikke si at jeg har hørt om "gart" engang, hva er det, og hvordan installerer jeg det? Lenke til kommentar
güner Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Er det noen som kan si hva gart er? Lenke til kommentar
CD Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Er det noen som kan si hva gart er? Gart er et ekstra program med tweak muligheter. Du trenger ikke instalere det, men det er jo noen gode funksjoner i det Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hva med AGP hastigheten? Det kortet støtter jo AGP8X. Har du stilt BIOS til 8X, eller står det 4X der...? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 ...og hvis ikke hovedkortet ditt støtter AGP8X må du vel stille skjermkortet ned til 4X. Lenke til kommentar
güner Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Det har jeg ikke testet.. Lenke til kommentar
Bigfesk Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Det kan være at skjermoppløsningen ikke passer til hertzen du har på skjermen, det er neppe dette, men jeg kan f.eks. ikke kjøre 1024x768 i 85 hertz oppløsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå