The aloner Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Når jeg starter 3dmark 2003...Så lages det en klikk lyd i pcen og sså restarteer den... Har spurt meg om hva det kan være men ingen har noen ordentlige svar.. Dette skjer også i unreal 2003 når den loader en plass. Jeg har en amd 2400+ på et abit at7max hovetkort... Jeg har byttet hardisk , byttet ram, byttet skjermkort, reinstalert xp.. Jeg har oppdatert skjermdriverne..oppdatert viachip driverne. Prosessoren ligger på en rundt 50 grader...Føles ganske varm.. Håper noen kan svare kan kjappest mulig..! :o Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 50 grader idle? eller ved load? er det ved idle er det kanskje ikke umulig att den blir så varm ved load att maskina restarter.. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Er det ikke varmen kan det godt være hovedkortet. Virker som om du har prøvd å bytte alt utenom det. En liten BIOS-oppgradering kan heller ikke være å forakte. Prøv samtidig å sette ned hastigheten på minnet i BIOS. Du kan også prøve deg frem litt på vcoren. Jeg hadde noen liknende problemer med maskinen min, og det endte med at jeg kjører minnet på lavere hastighet. Lenge leve standardene :wink: Lenke til kommentar
The aloner Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Pcen hadde stått på noen timer da jeg sjekket varmen.. Jeg sjekket den i bios..Så den loaded jo ikke... Oppdaterte bios for 4 mnd siden fordi hovedkortet ikke taklet prosessoren pågrunn av gammel bios.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå