Bjarnemann Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Trenger å installere Windows på nytt på min Msi Wind, og siden den mangler Cd-inngang må det gjøres via Usb. De guidene som ligger på nettet for installasjon av Windows Xp via USB funker faktisk ikke for meg, så dette har jeg gitt opp. Før, når jeg har installert Linux over minnepenn har jeg brukt et genialt program kalt UNetbootin. Veldig pek og klikk, og enkelt å forstå. Noen som vet om et lignende program som kan hjelpe meg med å få installert Windows over Usb, eller evt andre fremgangsmåter som kan hjelpe meg? Takk Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) UNetBootin finnes for Windows også, det. Brukte det idag da jeg forsøkte å legge inn Windows7 på Eee'n min. Det fungerte ikke, men det har ikke noe med UNetBootin å gjøre! EDIT: Jeg glemte å si hvor det fantes da... På programmet hjemmeside, http://unetbootin.sourceforge.net/ Endret 24. august 2009 av Fisk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå