Gå til innhold

Tegne tatovering - Noen som vil hjelpe?

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere år vært veldig syk, så syk at det faktisk er snakk om fare for livet. Dette har vært veldig tungt for meg, og noen dager er verre enn andre. Jeg ønsker noe som kan holde meg oppe på disse dagene, og i livet generelt, og har bestemt meg for å ta en tatovering. Dette har vært på plakaten lenge, men jeg har ikke gjort alvor av det før nå. Mest av alt fordi jeg ikke har vært sikker på design.

Jeg håper at noen her kanskje vil hjelpe meg med å tegne, i og med at jeg ikke er flink på dette området selv, og så vil jeg gjerne ha en helt unik tatovering som jeg kan se på når det brister som mest i hverdagen.

Den skal være enten på håndleddet og slynge seg litt rundt og ut mot selve hånda, eller så vil jeg ha den i nakken og la den strekke seg litt opp og utover skuldrene og halsen. Tatoveringen skal ikke være for stor, men heller litt større enn bitteliten. Dette skal trossalt være noe jeg skal bære med meg for resten av livet, og da invisterer jeg heller i en med litt størrelse, enn å ta en som ikke vises.

Jeg er åpen for alle forslag og forandringer, men i tankene ser jeg for meg et rimelig fargerikt kunstverk med mørke og lyse lillafarger, og andre farger i den retningen. Det jeg har tenkt mest på, og som gjenspeiler grunnen til at tatoveringen skal tas motivmessig, er en slags djevel/demon som "hersker", men som blir på en måte dratt bort av en hvit due. Det kan godt være flammer rundt denne demonen, men de skal gå ut til å bli blomster på enden. Det skal også være tekst med, og den lyder som følgende: Don't ever give up! (Eventuelt uten utropstegn). Ser dere hva jeg mener? Jeg er som sagt åpen for alle forslag, så om noen vil tegne er det bare å la fantasien løpe.

Dersom jeg får inn et design jeg liker, og det ender opp med at jeg bruker det, så vil jeg såklart legge ut bilde her, og tegneren skal nok få godtgjørelse for jobben dersom dette er ønskelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Det å spørre ukjente mennesker på internettet lønner seg som regel aldri.

Jeg vil heller anbefale deg å ta en tur til et veletablert og ordentlig studio og be dem se på saken. Tatovører er som regel gode til å tegne og vil mye bedre hjelpe deg i å visualisere bildene du har i hodet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...