Tero90 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei, hadde planer om å kjøpe et stero anleg til min tv, det skal brukes til film og xbox. Jeg har svært lite peiling på lyd så jeg trenger tips og veiledning. Har et rom på 5x5m så tenkte jeg at det greier seg med stero, ikke surround. Kunne tenkt meg tips til en forsterker og et par høytalere. Budsjettet mitt er på ca 4k Lenke til kommentar
Erla2k Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei, hadde planer om å kjøpe et stero anleg til min tv, det skal brukes til film og xbox. Jeg har svært lite peiling på lyd så jeg trenger tips og veiledning. Har et rom på 5x5m så tenkte jeg at det greier seg med stero, ikke surround. Kunne tenkt meg tips til en forsterker og et par høytalere. Budsjettet mitt er på ca 4k hadde jeg vært deg så hadde jeg presset ut en tusenlapp til eller to så du har noen flere år. har selv gått på blemma flere ganger og kjøpt "billige" anlegg. kjøpte anlegg for 4. gang i dag faktisk. da la jeg 8000 kr i bare høyttalere. men så klart har du ikke mer så er det bare å lete. men husk at forsterker burde koste 2-3 ganger så mye som høyttalere for at det skal bli god lyd. har et par høyttalere som du kan få for 500 kr av meg og hvis du betaler frakt er i fra tbg. høyttalerne har ikke kostet mer enn 2500 kr før men har ikke plass til dem. da har du fort 3500 til forsterker. burde bli bra Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Er nå mulig å få litt vetig stereo for den prisen da.. Yamaha AX-397B og Dynavoice F6 eller Dynavoice F6 EX Endret 26. august 2009 av nahojdat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå