svampe Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 halla! jeg skal kjøpe ny mobil, men vet ikke hvilken. mine kriterier: - ikke for tykk og tung - kamera er viktig - fin, utseende messig - gode taster - ikke joystick - kalender - godt minne håper noen kan hjelpe:) Lenke til kommentar
poolshot Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 halla!jeg skal kjøpe ny mobil, men vet ikke hvilken. mine kriterier: - ikke for tykk og tung - kamera er viktig - fin, utseende messig - gode taster - ikke joystick - kalender - godt minne håper noen kan hjelpe:) Sjekk ut Nokia 6700, virker som en bra sak. N86 er også et råskinn, men den blir kanskje litt stor for deg. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 kanskje N79? 6720? Lenke til kommentar
bjorkli Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Annet alternativ kan være Sony Ericsson C901. Selv om jeg mener Nokia 6700 er et bedre valg, men mangler trådet sms. Lenke til kommentar
svampe Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 det ble en sonyericsson t700, og jeg er super fornøyd:D Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du sa kamera er viktig. Da har du gjort et bomkjøp. Ellers ser den ut til å være midt i blinken for deg, gratulerer med ny mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå