tormoddf Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Denne thrilleren kan komme til å bli et av de viktigste spillene på en stund. Les mer Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg håper bare de klarer å holde historien gående. Fahrenheit var episk bra, men på slutten falt det sammen. Det virket som om noen andre hadde tatt over historieskrivingen og ikke helt fått med seg hva som hadde skjedd fram til det punktet. Jeg har imidlertid klokketro på Heavy Rain! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Tenker på å kjøpe meg en Ps3 slim pga dette spillet og uncharted 2. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Leste om dette i et blad for en stund siden (Edge, tror jeg), og ifølge dem er det en scene der man spiller en dame som får en pistol rettet mot seg og blir tvunget til å strippe. Aner ikke hva som skjer om man klarer den sekvensen (eller ikke klarer den...), men vet ikke helt om jeg har lyst til vite det. Mistet uansett lysten på spillet der og da. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Han mannen i denne videoen minner meg litt om ein ekte skuespiller, husker ikke helt hvem... Edit: Kanskje han i Xfiles? David Duchovny. Endret 25. august 2009 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Leste om dette i et blad for en stund siden (Edge, tror jeg), og ifølge dem er det en scene der man spiller en dame som får en pistol rettet mot seg og blir tvunget til å strippe. Aner ikke hva som skjer om man klarer den sekvensen (eller ikke klarer den...), men vet ikke helt om jeg har lyst til vite det. Mistet uansett lysten på spillet der og da. eeeehm javel ? SLikt ser vi da på vanlige filmer hele veien vel... ? Gleder meg noe vanvittig ! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Litt spess. og ikke få lyst til og spille det pga. en pistol og stripping :!: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Leste om dette i et blad for en stund siden (Edge, tror jeg), og ifølge dem er det en scene der man spiller en dame som får en pistol rettet mot seg og blir tvunget til å strippe. Aner ikke hva som skjer om man klarer den sekvensen (eller ikke klarer den...), men vet ikke helt om jeg har lyst til vite det. Mistet uansett lysten på spillet der og da. eeeehm javel ? SLikt ser vi da på vanlige filmer hele veien vel... ? Gleder meg noe vanvittig ! Som passiv deltaker, ja. Det er noe annet. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 passiv og passiv.. er vel du som velger om hun skal strippe eller ikke.. i motsetning til i film der man er totalt passiv =) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Det er dette spillet, Rage, Assassins Creed 2 og Uncharted 2 som står i boken min ihvertfall over day 1 purchase. Håper det blir bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg