Gå til innhold

Anbefalinger av nye serier jeg kan begynne å følge med på?

Anbefalte innlegg

Hej alle forumlesere.

Så jeg har begynt å lete etter nye serier jeg kan begynne å følge med på.

Dette er de jeg følger med på akkurat nå:

True Blood

Entourage

Hung

Reaper

Dette er de jeg venter på at skal begynne med ny sesong:

Fringe

Lost

Chuck

Har også sett Californication sesong 1 og litt av sesong 2. Er det verdt å begynne å se på sesong 2 igjen? Sesong 1 var jo ganske bra, men 2ern klarte ikke helt å komme på samme nivå. Så da jeg nokså skuffet.

Så også på House m.d når vi hadde canal+. Var vel sesong 1,2 og litt av 3. Holder det fortsatt koken? Lenge siden jeg har sett på.

Så det er bare å komme med tips. Gjerne noen som er litt nye. Så jeg lett kan få tak i episoder :)

Kan også gjerne skrive en liten kommentar om hva det handler om og hvor bra du synes det er (1 til 10?)

Og har sett mange episoder av:

Scrubs

The big bang theory

King of queens

70's show

etc (de som pleier å gå på tv ;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

House og The IT crowd er absolutt verd å se. House blir bare bedre og bedre, de siste 4-5 episodene i sist sesong var noe av det beste på tv ever....!!

Akkurat nå ser jeg selv igjennom The Wire for andre gang. Anbefales sterkt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg er ikke enig i at Californication gikk nedover i sesong 2. Jeg synes den bare ble bedre og bedre. Tidenes beste serie synes nå jeg da =) Så jeg anbefaler deg å ta fatt på sesong 2 igjen!

Og folk som kommenterer serier etter å ha sett 1-3 episoder, PLEASE.. Blir for dumt..

Og PLEASE, de som ikke klarer å lage en spennede start, klarer sannsynligvis ikke fenge i lengden heller, blir for dumt..

Har du noensinne lurt på hva som er poenget med en pilot-episode ? Nettopp for å fange folks interesse, og samtidig være representabel for hvordan resten av serien utarter seg. Så jo, det går fint å kommentere etter et par episoder (Vel og merke ikke på et detaljnivå såklart ;))

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Jeg er ikke enig i at Californication gikk nedover i sesong 2. Jeg synes den bare ble bedre og bedre. Tidenes beste serie synes nå jeg da =) Så jeg anbefaler deg å ta fatt på sesong 2 igjen!

Og folk som kommenterer serier etter å ha sett 1-3 episoder, PLEASE.. Blir for dumt..

Og PLEASE, de som ikke klarer å lage en spennede start, klarer sannsynligvis ikke fenge i lengden heller, blir for dumt..

Har du noensinne lurt på hva som er poenget med en pilot-episode ? Nettopp for å fange folks interesse, og samtidig være representabel for hvordan resten av serien utarter seg. Så jo, det går fint å kommentere etter et par episoder (Vel og merke ikke på et detaljnivå såklart ;))

Det går vel an, men synes nå ikke at det blir helt riktig, med tanke på at man da kun har dannet seg et første inntrykk. Noen serier krever at man faktisk kommer litt inn i handlingen og blir kjent med de forskjellige rollene. Men selvsagt, man fortsetter ikke å se på noe som fenger. En serie behøver for all del ikke å fenge alle, smak og behag.

Det å si at en serie suger er ganske så uvesentlig, og det var nettopp det jeg tenkte på da jeg skrev det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...