toy_man Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hej alle forumlesere. Så jeg har begynt å lete etter nye serier jeg kan begynne å følge med på. Dette er de jeg følger med på akkurat nå: True Blood Entourage Hung Reaper Dette er de jeg venter på at skal begynne med ny sesong: Fringe Lost Chuck Har også sett Californication sesong 1 og litt av sesong 2. Er det verdt å begynne å se på sesong 2 igjen? Sesong 1 var jo ganske bra, men 2ern klarte ikke helt å komme på samme nivå. Så da jeg nokså skuffet. Så også på House m.d når vi hadde canal+. Var vel sesong 1,2 og litt av 3. Holder det fortsatt koken? Lenge siden jeg har sett på. Så det er bare å komme med tips. Gjerne noen som er litt nye. Så jeg lett kan få tak i episoder Kan også gjerne skrive en liten kommentar om hva det handler om og hvor bra du synes det er (1 til 10?) Og har sett mange episoder av: Scrubs The big bang theory King of queens 70's show etc (de som pleier å gå på tv ) Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Skaff deg alle sesongene av My Name Is Earl. Fantastisk serie! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 The IT crowd! Genial serie for alle som kan bittelitt om data og slikt. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 House holder fortsatt koken ganske så bra. Så anbefaler deg å fortsette med serien. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvis du ikke har noe i mot sci-fi/fantasy anbefaler jeg sterkt Warehouse 13. Ny serie som hadde premiere i juli, allerede slått mange rekorder for Syfy-kanalen. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 House og The IT crowd er absolutt verd å se. House blir bare bedre og bedre, de siste 4-5 episodene i sist sesong var noe av det beste på tv ever....!! Akkurat nå ser jeg selv igjennom The Wire for andre gang. Anbefales sterkt! Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Sons Of Anarchy er krem! Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Sjølv liker eg "How I met your Mother" Utruleg bra serie! Lenke til kommentar
Noble Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Dersom du ser True Blood og Reaper så bør du se Supernatural. Beste serien som går. True Blood blir dårlig i sammenlikning. Du blør se fra sesong 1, er ikke så morro å hoppe rett inn. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 -Dexter! -How not to live your life anbefales. Veldig artig. -Breaking bad - genialt. blir bare bedre og bedre, Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 True Blood dårlig i sammenligning med Supernatural? Please mann. Weeds og Californication anbefales. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 True Blood dårlig i sammenligning med Supernatural? Please mann. Teit å si.. Liker stemningen i True blood veldig godt. Og folk som kommenterer serier etter å ha sett 1-3 episoder, PLEASE.. Blir for dumt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Jeg er ikke enig i at Californication gikk nedover i sesong 2. Jeg synes den bare ble bedre og bedre. Tidenes beste serie synes nå jeg da =) Så jeg anbefaler deg å ta fatt på sesong 2 igjen! Og folk som kommenterer serier etter å ha sett 1-3 episoder, PLEASE.. Blir for dumt.. Og PLEASE, de som ikke klarer å lage en spennede start, klarer sannsynligvis ikke fenge i lengden heller, blir for dumt.. Har du noensinne lurt på hva som er poenget med en pilot-episode ? Nettopp for å fange folks interesse, og samtidig være representabel for hvordan resten av serien utarter seg. Så jo, det går fint å kommentere etter et par episoder (Vel og merke ikke på et detaljnivå såklart ) Endret 31. august 2009 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg er ikke enig i at Californication gikk nedover i sesong 2. Jeg synes den bare ble bedre og bedre. Tidenes beste serie synes nå jeg da =) Så jeg anbefaler deg å ta fatt på sesong 2 igjen! Og folk som kommenterer serier etter å ha sett 1-3 episoder, PLEASE.. Blir for dumt.. Og PLEASE, de som ikke klarer å lage en spennede start, klarer sannsynligvis ikke fenge i lengden heller, blir for dumt.. Har du noensinne lurt på hva som er poenget med en pilot-episode ? Nettopp for å fange folks interesse, og samtidig være representabel for hvordan resten av serien utarter seg. Så jo, det går fint å kommentere etter et par episoder (Vel og merke ikke på et detaljnivå såklart ) Det går vel an, men synes nå ikke at det blir helt riktig, med tanke på at man da kun har dannet seg et første inntrykk. Noen serier krever at man faktisk kommer litt inn i handlingen og blir kjent med de forskjellige rollene. Men selvsagt, man fortsetter ikke å se på noe som fenger. En serie behøver for all del ikke å fenge alle, smak og behag. Det å si at en serie suger er ganske så uvesentlig, og det var nettopp det jeg tenkte på da jeg skrev det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Skaff deg seriene: South Park Weeds Heroes Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Sikkert sagt før men sjekk ut Arrested Development og Its always sunny in philadelphie, de er seriøst kong ! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Mine anbefalinger: Entourage Bones Heroes House How I Met Your Mother The Mentalist NUMB3RS Californication Dexter Chuck Mental Scrubs The Inbetweeners The IT Crowd Top Gear Jericho Prison Break Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ja! Jeg glemte helt How I Met Your Mother. Chuck og Californiacation er også greie Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Lagrer denne i mine innlegg for tips. How I Met Your Mother Dexter. Utrolig stilig serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå