Gå til innhold

Hva i firefox bør man ikke slette, for at java skal laste raskere? (infokapsler, hurtiglager etc.)

Anbefalte innlegg

Bruker Linux mandriva 2009.1 og har "sun java 1.6.0" installert.

kommer meg fint inn i nettbanken i sparebank 1. Problemet er at det ofte går tregt etter jeg har skrevet fødselsnummeret.

Når jeg har skrevet det og trykket enter, må jeg ofte vente et halvt minutt eller lenger før jeg kan begynne å skrive inn sikkerhetskoden og passordet.

Vil tro det er java som er skyld i det, men er det noe jeg kan gjøre for at den skal fungere bedre?

Fungerer alltid raskt i windows

Endret av altairz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, sånn rent sikkerhetsmessig har jeg vel satt opp både Firefox og Opera til å slette mest mulig data etter meg, når jeg har brukt nettleserne. Så det virker som om at Java-applet-en må lastes inn hver gang, samtidig med at den er godt pakket og må ekstraheres. Tar ca et halvt minutt her også på en eldre PC.

Noen som har opplevd raskere access til JAVA-applet-en hos Sparebanken?

Lenke til kommentar
Tja, sånn rent sikkerhetsmessig har jeg vel satt opp både Firefox og Opera til å slette mest mulig data etter meg, når jeg har brukt nettleserne. Så det virker som om at Java-applet-en må lastes inn hver gang, samtidig med at den er godt pakket og må ekstraheres. Tar ca et halvt minutt her også på en eldre PC.

Noen som har opplevd raskere access til JAVA-applet-en hos Sparebanken?

Har også satt firefox til å slette mest mulig. Vet du hva jeg kan la være å slette for at java skal laste raskere?

Hurtiglager

infokapsler

frakoblet nettsidedata

autentiserte økter

Er det noen av disse jeg ikke bør slette?

Endret av altairz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...