Leoron Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Min mp3 samling begynner å bli veldig stor og jeg leter etter et program som kan hjelpe meg å rydde opp litt. Noen som har et tips på et program som kan hjelpe med dette? Sliter mest med at det meste er dårlig tagget og vises feil på mp3 spiller, mobil osv. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Tror jeg ville ha startet med å redigere MP3-ID-ene slik at disse ble riktig i utgangspunktet. Videre ville jeg tatt for meg filnavnene og mappenavnene og ordnet disse i et skikkelig system og med mest mulig kompabilitet mellom diverse filsystemer (altså ikke filnavn med mellomrom i osv.) Finnes nok mange ID3-programmer der ute. Selv bruker jeg EasyTag. Lenke til kommentar
dust123456 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 MediaMonkey er vel et fint program til dette, google det Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) MusicBrainz var det jeg brukte for å rydde opp. En fordel med MusicBrainz er at det kan finne tags utifra lyddata. Endret 25. august 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå