Narsissisten Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Hiver meg på! ikke tygg på det, mann. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Jeg klarer ikke å lage riper i glass med det, så det er tvilsomt at det er silisiumkarbid. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Slenger meg på. Kan du ikke bare sende det til en lab eller noe? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Jeg tror det er svart kryptonitt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Spennende! Kanskje det er aliens som har lagt det igjen i skogen? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Kanskje det ja.. Lenke til kommentar
G Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Nytt nanomateriale levert av romvesen som vil hjelpe menneskene å utvikle seg, eller kanskje ett nanomaterial som begynner å ødelegge annet materiale rundt seg. :!: Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 har du prøvd å sett på det i mikroskop? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Prøvd å kjøre det i mikrobølgeovn ? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Nytt nanomateriale levert av romvesen som vil hjelpe menneskene å utvikle seg, eller kanskje ett nanomaterial som begynner å ødelegge annet materiale rundt seg. :!: Andromeda! Det er jo svart, akkurat som i filmen Kanskje litt verre enn din teori, men Endret 1. september 2009 av Latterkongen Lenke til kommentar
Knife Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Er tråden død? Har virkelig lyst å vite hv TS fant. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Han ble sikkert spist opp av det ukjente materialet. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Det er Sort Materie! Yes! Hva vant jeg? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Flyter det da`? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Det er Germanium! Så nå er TS steril og vil dø av kreft innen noen år... Om han ikke allerede er død. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Stilig tråd. Jeg har også et liknende spørsmål. Min kjære bestefar (RIP) etterlot bl.a. en metallboks med et gullfarget pulver. Har stukket begge pinnene fra et multimeter nedi, men det leder ikke strøm. Gullstøv ville vel ledet strøm, så hva kan det være? Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Kan du finne ut massetettheten? Og så er det vel å google det da, da finner du ganske sikkert ett svar på hva det er. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Stilig tråd.Jeg har også et liknende spørsmål. Min kjære bestefar (RIP) etterlot bl.a. en metallboks med et gullfarget pulver. Har stukket begge pinnene fra et multimeter nedi, men det leder ikke strøm. Gullstøv ville vel ledet strøm, så hva kan det være? Svovelkis? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Er ikke svovelkis mer sølvaktig? For det er mye rødt/gullaktig i dette pulveret. Masetetthet, ja. Kan prøve å teste det når jeg er der neste gang. Hva er beste måten å måle massetetthet`Må jeg blande en betydelig del av det med vann? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Det er Germanium! Så nå er TS steril og vil dø av kreft innen noen år... Om han ikke allerede er død. Og den virkningen mener du at germanium har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå