person Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Har funnet en rar pose med ett mistenkelig innhold midt i skogen utenfor en folkehøyskole, gjemt godt under en stein.. Den inneholdt rundt 20kg med ett rart sandaktig og mørkt mineral, eller noe jeg tror er ett mineral.. Hvor kan jeg sende dette til analyse? Kan det hende jeg er blitt milliardær? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Har desverre ikke noe svar til deg, men høres veldig suspekt ut Lenke til kommentar
person Skrevet 24. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Har desverre ikke noe svar til deg, men høres veldig suspekt ut i know! de ligner veldig på dette, bare ikke helt finmalt.. kornene er bittelitt litt større en vanlig sand, og har veldig skarpe kanter. det skinner litt i lys, og det knuses ganske lett: skal prøve å få tatt ett bilde av det Endret 24. august 2009 av person Lenke til kommentar
eught Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Bor du i Bergen? Da kan du kanskje forsøke Chemlab. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) sandblåsesand? vet de selger de i sekker på 20kg, den kan også være sort og ligner litt på bildet over, utenom at alle kornene er stort sett like store. har en sekk eller to med slik sand stående, men fiks bilde av det edit: Aluminiumsilikat heter det. jeg tenker på... edit2: fant ett lite bilde: Endret 24. august 2009 av aklla Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Om det skulle vise seg å være knark eller ett eller annet ulovlig materiale er det vel ikke noe sjakktrekk å sende det inn til analyse? Men i så store mengder spørs det vel... Endret 24. august 2009 av Vice Lenke til kommentar
person Skrevet 24. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Om det skulle vise seg å være knark eller ett eller annet ulovlig materiale er det vel ikke noe sjakktrekk å sende det inn til analyse? Men i så store mengder spørs det vel... hvis det hadde vært dop hadde jeg nok sett det og ikke sendt det inn heller! men det virker veldig suspekt.. det lå veldig godt gjemt inni TRE poser, det så ut som noen tok veldig godt vare på det.. helt til jeg kom forbi :!: Lenke til kommentar
person Skrevet 24. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 sandblåsesand?vet de selger de i sekker på 20kg, den kan også være sort og ligner litt på bildet over, utenom at alle kornene er stort sett like store. har en sekk eller to med slik sand stående, men fiks bilde av det edit: Aluminiumsilikat heter det. jeg tenker på... edit2: fant ett lite bilde: altfor lyst Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) du får de nesten svarte også. veldig dårlig bilde, faktisk blir sanden brukt mye i akvarie pga den sorte fargen... men, uansett blir det vanskelig ut fra ett bilde, mye som kan være sort/mørkt og sand-aktig Endret 24. august 2009 av aklla Lenke til kommentar
person Skrevet 24. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) herregud folkens, husk å aldri bruke imagehosting.com........ Endret 24. august 2009 av person Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Spennende Må ha denne i mine innlegg for å få se svaret! Lenke til kommentar
person Skrevet 24. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) der dette har jeg rundt 20-30 kg av. hva er det? Endret 24. august 2009 av person Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Ser nesten litt ut som krutt? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Ser nesten litt ut som krutt? Krutt er vell ett pulver. Endret 24. august 2009 av iNeo Lenke til kommentar
person Skrevet 24. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Ser nesten litt ut som krutt? man skulle tro at krutt brant veldig godt men det gjør d ikke, og det lukter heller ingenting Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 flint-stein? passer godt med både bilde og det du har sagt... google etter flint så får du flere bilder av hvordan flint ser ut, husk at det er masse forskjellige farger på flint også. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Holder en finger på at det der er flint. Samtidig, hvorfor skulle noen gjemme vekk en pose med flint? Lenke til kommentar
person Skrevet 24. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) flint-stein?passer godt med både bilde og det du har sagt... google etter flint så får du flere bilder av hvordan flint ser ut, husk at det er masse forskjellige farger på flint også. da bør man jo kunne finne d ut ganske fort ved å bænge det sammen mellom to steiner ellerno? hvorfor skulle noen gjemme vekk en pose med flint? ikkesant kan det være nikkel? har hørt det skal være noe nikkel utvinning i nærheten.. Endret 24. august 2009 av person Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Hmm, Syns det var litt likt metal spon jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå