magneman Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei. Fikk i dag tak i Nokia 5130, og sitter og er ganske irritert over hvor uvorsiktlig alt er i forhold til K310i, men jeg er vel mer vant til Sony Ericsson. Spørsmålet er, hvordan overfører jeg kontaktene fra K310i, til Nokia 5130? Går dette i det hele tatt an? Så litt i manualen til K310i men det stod ikke noe. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Tnåå SE K310i var første telefonen min *minner* Funker det ikke å lagre alle nr på K310i på SIMkortet deretter kopiere de over på Nokiaen? Gjordt det selv før hvertfall. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Tnåå SE K310i var første telefonen min *minner* Funker det ikke å lagre alle nr på K310i på SIMkortet deretter kopiere de over på Nokiaen? Gjordt det selv før hvertfall. Kan godt hende, men jeg aner ikke hvordan. Jeg finner ikke manualen heller. Det er forresten min første mobil også, den er snart 3 år gammel. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) SE k310i er egentlig alt i alt en ganske god mobil i det 1, 1 1/2 året jeg hadde den ble den ikke skadet det grann. Kastet den ned fra gymtaket på skolen (tre meter vil jeg tro) og den funket fortsatt like fint Gå i kontaktboka (eller hva det heter, pil nedover hvertfall) så er det noen alternativer blant de tre øverste greiene . Bare bla litt i de så finner du funksjonen kopier til SIM eller noe. Endret 24. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
magneman Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Ah, etter litt fikling i valg -> avansert fikk jeg til å lagre alle kontaktene til simkortet, får teste om det funker senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå