RasmusKRiis Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Dette bilde er jeg veldig usikker på hva jeg selv synes om det. Hva synes dere om det? Endret 24. august 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Dette bilde er jeg veldig usikker på hva jeg selv synes om det. Hva synes dere om det? Hvilket bilde? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Vel, vannet reflekterer en blågrå himmel Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Vel, vannet reflekterer en blågrå himmel Vet, på orginal bildet var vannet helt feil( synes jeg) så det er egentlig gjort B/W, men ser at det kanskje blir litt feil Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det var veldig mye bra i dette også, men det virker litt "manipulert", kunne vært dempet ned noe. (Du legger inn litt tunge filer, det greier seg med et par hundrede kb) RandiA Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Med de totalt feile refleksjonene i vannet, ser det ut som når Stalker: Clear Sky blir bugga opp midt inne i en sånn blowout. </nerde-assosiasjon> Dramatisk. Kult. Veldig kitschy, men det går bra. Helt feil refleksjon ødelegger, ser vanvittig falskt ut. Men tøft uansett. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Ja, for prøve å dempe fargen i himmelen og ta fram orginal bilde igjen og prøve på nytt med den refleksjonen. Takk for tipsa Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Mulig å få se hvordan det er rett fra kamera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå