Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med enkelte internett adresser med D-Link 655

Anbefalte innlegg

Problemer med enkelte internett adresser med D-Link 655. Plutselig ut ifra ingen steder fikk jeg problemer med 2 internett adresser når jeg bruker internett via routern.

Problemet er at jeg verken kommer inn på mpx.no eller komplett.no . Dette har funket helt fint før. Men når jeg tar bort routern så har jeg ikke problemet lenger. Tenkte det kanskje kunne være d linken det var noe galt med. Så jeg tok å satt inn en annen router som jeg hadde liggende. Resatte denne og prøvde. Men fortsatt var det et problem. Jeg har 1 bærbar og en stasjonær. Tenkte det kanskje var den bærbare siden jeg bruker den hele tiden og at jeg hadde fått noe dritt på den. Derfor prøvde jeg den andre maskinen, men fortsatt samme problem. Tenkte hmmm kanskje det er windows. Logget inn med ubuntu fra cd... Fortsatt samme problem. Alt annet funker, men jeg hater når ting ikke virker som det skal. Noen som har noen forslag. Jeg har resatt routern, prøvd en annen router, med kabel funker siden men ikke gjennom en router.

Håper på noen tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...