Gå til innhold

laptop til foto og video redigering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du noen flere kriterier som, skjermstørrelse, batterikapasitet osv?

Om det ikke er viktig at den er veldig liten vil jeg anbefale en med stor skjerm. Selv redigerer jeg en del bilder og video og det er alltid veldig nyttig å kunne ha plass på skjermen til å bytte mellom flere større bilder etc.

Skal du bare bruke den til redigering, eller skal du spille eller bruke den til flere ting?

Lenke til kommentar
Har du noen flere kriterier som, skjermstørrelse, batterikapasitet osv?

Om det ikke er viktig at den er veldig liten vil jeg anbefale en med stor skjerm. Selv redigerer jeg en del bilder og video og det er alltid veldig nyttig å kunne ha plass på skjermen til å bytte mellom flere større bilder etc.

Skal du bare bruke den til redigering, eller skal du spille eller bruke den til flere ting?

Vil helst ikke ha noe kjempe pc, da jeg skal ha den med meg rundt. Rundt 15 tommer er greit tenker jeg. Kommer til å bruke den til redigering, vanlig internett og tekstbehandling. Noe spilling en sjelden gang også, men spiller gjerne ikke spesielt krevende spill. Blir football manager eller Civilization i tilfelle, så det er ikke noe prioritet. Skader jo ikke med god batterikapasitet og lav vekt heller da, men kan vel ikke be om for mye i den prisklassen jeg legger meg på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...