AnaXyd Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Okay, føler jeg kaster en dynamitt inn i flammene ved å spørre nå, men here we go: Funker det med Hammerite direkte på rust på bil? Lenke til kommentar
avo Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Okay, føler jeg kaster en dynamitt inn i flammene ved å spørre nå, men here we go: Funker det med Hammerite direkte på rust på bil? Ja, du skjuler rusten¨... Og for å være hyggelig mot Hammerite bremser du sikkert utviklingen litt også. Men brutalt sett - det eneste som fungerer er å fjærne 99% av rusten mekanisk, helst ved sandblåsing, så syregrunning for å etse vekk 0,9%, så noe oljebasert som kan holde den siste promillen i sjakk noen år. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Okay, men det funker f.eks i noen uker frem til jeg skaffer meg skikkelig grunning? Hvor får jeg tak i syregrunning, og hvor mye koster det ca? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 du kan få tak i det her til 195 kroner. jeg har sjekket litt rundt og PGP sin går vistnok for å være bra. du skal kunne bruke Hammerite som en nødløsning men det blir vel egentlig litt som å pissse i våtdrakten. det er digg der og da men gjør det ikke bedre på sikt. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Er dette godt direkte på rust, da? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Rusta må FJERNES!! hvis det ikke er et alternativ, så er det brunox som gjelder Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Der jeg har tenkt å fikse opp, er det desverre rust langt, langt inn i metallet. Om jeg skal pusse ned alt, ender jeg muligens opp med å gå igjennom metallet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå