Infenso Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 - Dead Man's ShoesNorsk cover, engelsk disc med kun engelsk tekst Den britiske utgaven har vel ikke tekst i det hele tatt? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 - Dead Man's ShoesNorsk cover, engelsk disc med kun engelsk tekst Den britiske utgaven har vel ikke tekst i det hele tatt? STEMMER! Håper ikke noen fikk store forventninger nå... Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 - Dead Man's ShoesNorsk cover, engelsk disc med kun engelsk tekst Den britiske utgaven har vel ikke tekst i det hele tatt? STEMMER! Håper ikke noen fikk store forventninger nå... Så det er ingen tekst på filmen? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Da melder jeg meg ut. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Ok, da har jeg denne listen over påmeldte: Ostehøvel Tjalla Nozgorak Magnusbe Zarac Myst Modin Wikipedersen KoffeinKanin Hvis noen andre vil trekke seg, må de si ifra så fort som mulig da jeg snart trekker. Endret 1. september 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Random.org sier at Koffeinkanin vant. Jeg protesterer ikke. Send PM med adresse og filmønske Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Endelig, Kanin. Er du glad nå? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hey! Jeg vant! Gi meg 2 minutter her. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vi har allerede gitt deg 24 timer, så to min skulle gå greit. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ja, beklager den. Var ikke hjemme igår, også ligger dere 6 timer før meg. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvordan blir det med portoen fra Canada? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Mer interessert i portoen til Canada Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Leiefilmer: (med røde "R" logoer på siden av coveret, og banner på toppen foran. Alle har norsk tekst) - The Prestige - Cinderella Man - Letters from Iwo Jima - Flags of our Fathers - Zodiac - Signs Andre tidligere leiefilmer: (ingen logo, ikke veldig tydelig at de er leiefilmer. Alle har norsk tekst) - Fracture - Blast - Silent Hill - Dead or Alive - Dude, Wheres My Car (coveret har noen stygge klistremerker) - Equilibrium - Hostel - Lords of Dogtown Kjøpefilmer: (perfekt stand, norsk tekst) - Taxi Hvordan blir det med portoen fra Canada? Hehe, det er dette vi har mødre i Norge for. Endret 2. september 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvilken Taxi? Fransk? Amerikansk crap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg