Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film" tråden v2. Les første post!

tsghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke med. Hvor blir det av filmen, Nopros?

Var på postkontoret i dag, men den muggne dama bak disken var ikke vilig til å gi meg den ene krona jeg manglet i porto. :hrm:

Haha. Snakket med de på postkontoret jeg og. Kostet 160 for smartpost eller hva det var... Pakker dere det inn selv eller? I småesker? Finner ikke noe serlig liggende rundt her..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Virker som om strukturerte vinnere har blitt en mangelvare i denne tråden desverre. 5 dager siden forrige vinner burde ha postet ny liste. Dette medfører usikkerhet for mitt vedkommende i alle fall mtp. å delta.

Lenke til kommentar

Ja, det er litt stusselig. Har fulgt tråden noen dager nå, og håpet det skulle komme en oppdatering. Kunne vært interessert i å være med, men det er jo litt kjedelig om man må vente i ukesvis på noe som vanligvis tar en dag, toppen to dager...

Lenke til kommentar

Ser ut som denne tråden dør sakte, men sikkert ut. Litt kjipt egentlig...

Enig der ... Savner tiden da det var aktivitet hver dag og man fikk høre det om man var to minutter for sen til å trekke. Nå er det jo liksom to uker mellom hver trekning. :hm:

Lenke til kommentar

Hverken mottar jeg DVDer, eller får informasjon til å sende ut de jeg lodder ut. Ikke at motivasjonen for å sende ut noe, når man ikke får noe tilbake, er så stor, dog. Henger meg på stengingen, etter som aktiviteten og seriøsiteten her helt klar faller fra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg er også enig i å stenge tråden. Også oppfordrer vi samtidig folk om å purre på de som det mangles film fra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...