Nopros Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Hvor lang er sendetiden normalt på filmer?? Rundt 3 dager tror jeg. Jeg har dessverre ikke fått sendt filmen din enda. Men den kommer Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Hvor lang er sendetiden normalt på filmer?? Rundt 3 dager tror jeg. Jeg har dessverre ikke fått sendt filmen din enda. Men den kommer Ingen problem Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg er med! Er det forresten noen som savner film fra meg? Har flyttet så jeg har sikkert klart å rote bort noen filmer. Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg er med! Er det forresten noen som savner film fra meg? Har flyttet så jeg har sikkert klart å rote bort noen filmer. Hmm, Skumtroll vant, og skal egentlig lodde ut noen videoer.. Han har heller ikke sendt PM. Skal jeg bare fortsette trekningen eller? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg er med! Er det forresten noen som savner film fra meg? Har flyttet så jeg har sikkert klart å rote bort noen filmer. Savner en film jeg skulle hatt for 2 måneder siden ja.. Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Siden Skumtroll ikke har svart, vil jeg trekke en ny vinner. Du vant Ostehøvel. Send PM Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg er med! Er det forresten noen som savner film fra meg? Har flyttet så jeg har sikkert klart å rote bort noen filmer. Hmm, Skumtroll vant, og skal egentlig lodde ut noen videoer.. Han har heller ikke sendt PM. Skal jeg bare fortsette trekningen eller? Må virkelig beklage det der. Vært bortreist i en periode og har derfor ikke hatt mulighet til å svare. Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Okai, vil du fortsatt ha premien Skumtroll? Går det greit Ostehøvel? Eller skal jeg trekke ny vinner av dere to? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Skumtroll kan ta denne da jeg ikke vet hvor det har blitt av alle filmene minde enda Nopros: jeg kan ikke se noe filmønske fra deg i innboksen min, kan du sende denne til meg på nytt? Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Ok, send PM Skumtroll. Hvordan ligger filmen min an, Nopros? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Ok, send PM Skumtroll. Hvordan ligger filmen min an, Nopros? Må bare skrive på adressen på konvolutten og få sendt den avgårde. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Jamen for faen da! Jeg tar den allikevel. Denne tråden må reddes! Ny trekning, her er filmene dere kan vinne: Platoon/Windtalkers/Behind Enemy Lines(Samleboks) Engelsk utgave, Norsk tekst på Platoon, SOM NY The Departed - 2 Disc Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Pulp Fiction Dansk utgave, Norsk tekst, OBS! IKKE VANLIG DVD COVER (Tynt papp cover) Zodiac Norsk utgave, I PLAST Gladiator Svensk utgave,Norsk tekst og Engelsk tittel SOM NY Aviator Svensk utgave,Utleiefilm PENT BRUKT Lucky Number Slevin Eng. utgave SOM NY Babel Norsk utgave I PLAST Apocalypto Eng. utgave, Eng. tekst m/slipcover(cover over cover) (DTS versjonen) SOM NY Fear and Loathing in Las Vegas Eng. utgave, Nor. tekst SOM NY The Prestige Svensk utgave, Nor. tekst SOM NY Siden denne tråden er så død så tar jeg meg friheten til å holde påmeldingen åpen til Lørdag. Meld dere på nå! Kommer flere filmer i morgen, må bare se hva jeg har til overs. Endret 26. februar 2010 av ostehøvel Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 Med på den. Og nå skal jeg heldigvis ikke reise bort i den nærmeste tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 Det vil si at Skumtroll er vinner. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 Skumtroll vant! Send PM Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Da var det tid for en utlodding fra meg! Starter med et par, så får jeg heller fylle på flere hvis ingen er interesserte: - The Day After Tomorrow, åpnet, kjøpt i Norge, rimelig god stand. Stort utvalg av undertekst inkl. norsk. - American Gangster, Uåpnet, kjøpt i Norge, stort utvalg av undertekst inkl. norsk. - The Usual Suspects, uåpnet, kjøpt i Noge, stort utvalg av undertekst inkl. norsk - Wanted, uåpnet, kjøpt i Norge, stort utvalg av undertekst inkl. norsk. Endret 4. mars 2010 av Skumtroll Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Legger til flere filmer. Får håpe interessen øker. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 fantastisk bra tiltak dette her! dessverre har jeg ikke kjøpt en dvd siden street fighter the movie rundt år 2000. Hadde vært fett med et lignende tiltak for noe annet Lenke til kommentar
Bust3r Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Ikke med. Hvor blir det av filmen, Nopros? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg