Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Med! Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Gratulerer GoreGalore, send meg en PM med film og addresse. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Vurdert ny trekning? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Sorry borry, glemte det bort. Forbandelsen: The Grudge Dansk cover, norsk tekst Frenzy Norsk cover The Last Samurai Norsk cover, men kjøpt brukt av en kompis, så jeg kan ikke garantere at discen er helt fin The Lawnmower Man Norsk cover Santa's Slay Norsk cover Rock Star Norsk cover Suspiria Dansk cover, norsk tekst Frankenstein Dansk cover, norsk tekst 2001: A Space Travesty Nederlandsk cover D-Tox Norsk cover Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) La papirlapper med navnene til alle påmeldte i en hatt, og trakk... Nozgorak! Send PM. Endret 3. februar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Mission: Impossible (sone 2 - Norge / norsk tekst) M:I:2 (sone 2 - England / engelsk tekst) M:I:III (sone 2 - Norge / norsk tekst) Matrix (sone 1 - USA / engelsk tekst) Matrix Reloaded (sone 2 - England / norsk tekst) Matrix Revolutions (sone 1 - USA /engelsk tekst) Animatix (sone 2 - England / norsk tekst) Superman - The Movie (sone 2 - Norge / norsk tekst) Superman II (sone 2 - Norge / norsk tekst) Superman III (sone 2 - Norge / norsk tekst) Superman Returns (sone 2 - Norge / norsk tekst) Oceans Eleven (sone 2 - England/ engelsk tekst) Oceans Twelve (sone 2 - Danmark / norsk tekst) Oceans Thirteen (sone 2 - Norge / norsk tekst) Desperado (sone 1 - USA / spansk tekst) Rocky Balboa (sone 2 - Norge / norsk tekst) Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Send meg PM med the usual T.F.T Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Ny trekning: - Psycho (Sone 2 norske tekster) I plast - Terminator 2: Judgment Day Director`s cut (Sone 2 norske tekster) - Traffic (Sone 2 norske tekster) - Reservoir Dogs 2-disc (Sone 2 norske tekster) Alle filmene er pent brukt unntatt Psycho som er i plast. Trekning om 24 timer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Med Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Med to ganger?.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Alt for lenge siden jeg har vært med, så slenger meg med. =) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Edit: gjelder ikke lenger Endret 6. februar 2010 av T.F.T Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Den som vinner, må legge ut en ny film innen et døgn. Hvis dette ikke overholdes så risikerer man at gevinsten trekkes på nytt. 1. Atsjonas 2. KongKake 3. Egil Random.org velger KongKake. Send PM. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Lekkert, da blir det mer Tarantino på meg. Legger ut samme liste som forrige gang jeg, bare minus American Pie 2. Pirates Of The Caribean: Dead Man's Chest Scary Movie 4 Top Dog Rambo (4) James Bond: Octopussy The Day After Tomorrow Exorsisten American Pie Band Camp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Hvis man ikke får noen deltakere til en loddtrekning, så må utlodder finne en ny tittel som kan gis bort. Hvis dette ikke skjer, så vil han/hun heller ikke være berettiget til å motta filmer fra andre trekninger. Endret 8. februar 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Har ingen flere filmer jeg kan gi bort. What to do? EDIT: Kan lodde ut "Exorsisten" også da. I sånt gammeldags pappcover. Endret 8. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg