Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Ostehøvel vant! Send meg PM meg ønsker, beklager for at det ble litt forsinket. Var mye borte blablabla.. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Sweet! Ny trekning: Platoon/Windtalkers/Behind Enemy Lines(Samleboks) Engelsk utgave, Norsk tekst på Platoon, SOM NY Equilibrium Norsk utgavePENT BRUKT The Departed - 2 Disc Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Pulp Fiction Dansk utgave, Norsk tekst, OBS! IKKE VANLIG DVD COVER (Tynt papp cover) Zodiac Norsk utgave, I PLAST Gladiator Svensk utgave,Norsk tekst og Engelsk tittel SOM NY Aviator Svensk utgave,UtleiefilmPENT BRUKT Lucky Number Slevin Eng. utgaveSOM NY Babel Norsk utgave I PLAST Apocalypto Eng. utgave, Eng. tekst m/slipcover(cover over cover) (DTS versjonen) SOM NY Fear and Loathing in Las Vegas Eng. utgave, Nor. tekst SOM NY The Prestige Svensk utgave, Nor. tekst SOM NY Trekning blir i morgen kveld 25.01.10 Endret 24. januar 2010 av ostehøvel Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Trekning blir i morgen kveld 15.01.10 Får vi andre bli med i tidsmaskinen din også? ps: er ikke med Endret 24. januar 2010 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Hvor blir det av filmen min, ostehøvel? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Liten tastefeil Filmen din er på vei, jeg sendte en hel haug på lørdag så det kan være det var en av dine der. Nå er ihvertfall alt sendt ut Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Gratulerer nozgorak du trakk det lengste trådet Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Thanx! This is what I got Mission: Impossible (sone 2 - Norge / norsk tekst) M:I:2 (sone 2 - England / engelsk tekst) M:I:III (sone 2 - Norge / norsk tekst) Matrix (sone 1 - USA / engelsk tekst) Matrix Reloaded (sone 2 - England / norsk tekst) Matrix Revolutions (sone 1 - USA /engelsk tekst) Animatix (sone 2 - England / norsk tekst) Superman - The Movie (sone 2 - Norge / norsk tekst) Superman II (sone 2 - Norge / norsk tekst) Superman III (sone 2 - Norge / norsk tekst) Superman Returns (sone 2 - Norge / norsk tekst) Oceans Eleven (sone 2 - England/ engelsk tekst) Oceans Twelve (sone 2 - Danmark / norsk tekst) Oceans Thirteen (sone 2 - Norge / norsk tekst) Desperado (sone 1 - USA / spansk tekst) L4yer Cake (sone 2 - England/ engelsk tekst) Rocky Balboa (sone 2 - Norge / norsk tekst) Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Bare et spørsmål før jeg melder meg på, er det noen regel på hvor mange filmer som må være i lista? Hvis jeg feks har to av en film, er det greit at jeg bare legger ut den? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Det er lov å prøve, men hvis ingen er interessert i den må du nok legge ut flere. Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Da trekker jeg! 1. T.F.T 2. Pocketism random.org: 2. Pocketism PM med navn, adresse og filmønske Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Gladiatoren Operation Delta Force Lord of the Rings: Two Towers Hot Fuzz The Battle of Red Cliff Trekker om en dag eller to. Endret 27. januar 2010 av Pocketism Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg er med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg