Pubé Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Med! Edit: Jeg jeg har bare hørt om 2 av de filmene Endret 19. desember 2009 av Zoro Sama Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg skal bort i dag, og basert på den lave deltakelsen på min forrige trekning tror jeg ikke det er noen stor interesse for filmene mine. Derfor trekker jeg vinneren nå. Gratulerer, Zoro Sama, send PM med filmønske. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Sendt PM Kommer med filmer i morra! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Sorry for et ekstremt live "utvalg" siden min bror nylig tok med seg 95% av DVD samlingen når han flyttet Spy Game - Kjøpt Leie-Film - Norsk Utgave Små Spioner - Nork Utgave Tatt Av Kvinnen - Norsk Utgave Bionicle: Lysets Maske - Norsk Utgave Skal ta en grundig sjekk senere, kanskje jeg finner noe mer. Endret 21. desember 2009 av Zoro Sama Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Tror du må finne noen flere filmer så vi kan få noen påmeldte Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Filmen min som skulle blitt sendt 09/12, men ble sendt 16/12 har enda ikke kommet fram. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Filmen din kom før jul faktisk. Er det meninga at vi skal si ifra hver gang vi har mottat en film? Det blir jo mye rot i tråden isåfall. Folk pleier jo å si ifra om de ikke har mottat filmen sin Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Hehe, nopros forteller at filmen som ble sendt 16. desember ikke har kommet fram. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Å, trodde han mente filmen som han sendte til meg 16. desember Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Da var det visst jeg som misforsto, du. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Diskusjon rundt sending av filmer er vel noe som angår maks 2 personer, så det kan vel taes på PM? Lenge siden jeg har vært med nå, gitt. Trapper ned DVD-samlinga, grunnet overgang til BD Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 2 uker og ingen påmeldte. Tatt fra reglene i førstepost: Hvis man ikke får noen deltakere til en loddtrekning, så må utlodder finne en ny tittel som kan gis bort. Hvis dette ikke skjer, så vil han/hun heller ikke være berettiget til å motta filmer fra andre trekninger. Hvis det ikke skjer noe iløpet av dagen så kan jeg foreta en ny utloddning Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, det er på tide med en ny utlodding nå. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Da blir det ny utloddning! Her er filmene dere kan velge mellom om dere vinner: Platoon/Windtalkers/Behind Enemy Lines(Samleboks) Engelsk utgave, Norsk tekst på Platoon, SOM NY Equilibrium Norsk utgavePENT BRUKT The Departed - 2 Disc Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Pulp Fiction Dansk utgave, Norsk tekst, OBS! IKKE VANLIG DVD COVER (Tynt papp cover) Zodiac Norsk utgave, I PLAST Gladiator Svensk utgave,Norsk tekst og Engelsk tittel SOM NY In Bruges Eng. utgave,Eng. tekst SOM NY Forrest Gump Eng. utgave, Nor. tekst I PLAST Babel Norsk utgave I PLAST Apocalypto Eng. utgave, Eng. tekst m/slipcover(cover over cover) (DTS versjonen) SOM NY Fear and Loathing in Las Vegas Eng. utgave, Nor. tekst SOM NY The Prestige Svensk utgave, Nor. tekst SOM NY Trekning blir i morgen ettermiddag tror jeg. Vinneren må beregne en noe lengre leveringstid enn normalt. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Endelig noen bra filmer. Jeg er med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg