ostehøvel Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Random.org sier 7! Gratulerer Wackee send meg PM Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Takk, takk! Sender PM no. Da skal eg dele ut, og vinnaren kan velge mellom: Oceans 13 - Som ny, norsk tekst Mannen som elsket Yngve Flukten fra hønsegården I Am Legend Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 1. Zoro-Sama 2. spetwols 3. nozgorak 4. Zarac 5. Bluto random.org sais....3 = nozgorak Send meg PM med valg og adresse Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Thanks! Mission: Impossible (sone 2 - Norge / norsk tekst) M:I:2 (sone 2 - England / engelsk tekst) M:I:III (sone 2 - Norge / norsk tekst) Matrix (sone 1 - USA / engelsk tekst) Matrix Reloaded (sone 2 - England / norsk tekst) Matrix Revolutions (sone 1 - USA /engelsk tekst) Animatix (sone 2 - England / norsk tekst) Superman - The Movie (sone 2 - Norge / norsk tekst) Superman II (sone 2 - Norge / norsk tekst) Superman III (sone 2 - Norge / norsk tekst) Superman Returns (sone 2 - Norge / norsk tekst) Oceans Eleven (sone 2 - England/ engelsk tekst) Oceans Twelve (sone 2 - Danmark / norsk tekst) Oceans Thirteen (sone 2 - Norge / norsk tekst) Desperado (sone 1 - USA / spansk tekst) For A Few Dollars More (sone 2 - Norge / norsk tekst) The Good, the Bad and the Ugly (sone 2 - England / norsk tekst) The Big Lebowski (sone 2 - England/ engelsk tekst) L4yer Cake (sone 2 - England/ engelsk tekst) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Siden jeg ikke sendte pakken min før i dag, så ligger det med en liten julegave Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Med! (slutter ikke før jeg får en film ) Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Med! Siden jeg ikke sendte pakken min før i dag, så ligger det med en liten julegave Den var ikke dum.. Tror jeg også skal gjøre det med neste film, selv om den aldri vil komme fram før julaften Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) 16/12-2009 : 09:34 Mission: Impossible (sone 2 - Norge / norsk tekst) M:I:2 (sone 2 - England / engelsk tekst) M:I:III (sone 2 - Norge / norsk tekst) Matrix (sone 1 - USA / engelsk tekst) Matrix Reloaded (sone 2 - England / norsk tekst) Matrix Revolutions (sone 1 - USA /engelsk tekst) Animatix (sone 2 - England / norsk tekst) Superman - The Movie (sone 2 - Norge / norsk tekst) Superman II (sone 2 - Norge / norsk tekst) Superman III (sone 2 - Norge / norsk tekst) Superman Returns (sone 2 - Norge / norsk tekst) Oceans Eleven (sone 2 - England/ engelsk tekst) Oceans Twelve (sone 2 - Danmark / norsk tekst) Oceans Thirteen (sone 2 - Norge / norsk tekst) Desperado (sone 1 - USA / spansk tekst) For A Few Dollars More (sone 2 - Norge / norsk tekst) The Good, the Bad and the Ugly (sone 2 - England / norsk tekst) The Big Lebowski (sone 2 - England/ engelsk tekst) L4yer Cake (sone 2 - England/ engelsk tekst) Skulle ikke "kåringen vært for nesten 24timer siden? <.< Endret 18. desember 2009 av Zoro Sama Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Sorry! Zoro Sama Wackee spetwols Zarac Bluto ostehøvel T.F.T random.org sier 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Takk for det. Ny liste: American Dreamz Cassandra's Dream Charlie Wilson's War Cleaner Cry_Wolf Days of Thunder Evan Almighty (Evan den allmektige, svensk cover) Linkin Park (dokumentar, 2001, ingen tekst) The Kingdom The Ninth Gate Pauly Shore Is Dead She Hate Me Something's Gotta Give Superhero Movie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg