spetwols Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Får vel slenge meg på. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 kan jeg og bli med? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Beklager for sen trekning, var borte fra kl 17.00 i går. 1.Alliha 2.T.F.T 3.ostehøvel 4.spetwols 5.Cryflopp Result: 3 Ostehøvel send meg en PM med ønske navn og adresse Endret 11. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ostehøvel har ikke tatt kontakt med meg enda. Hvis jeg ikke hører noe før kl 09.00 i morgen så trekker jeg på nytt. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hej! Beklager ventetiden, har ikke vært hjemme i helgen :/ Listen over filmer som loddes ut kommer om ca en time Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Her er filmene dere kan velge mellom om dere vinner: Platoon/Windtalkers/Behind Enemy Lines(Samleboks) Engelsk utgave, Norsk tekst på Platoon, SOM NY V For Vendetta - 2 Disc Special Edition Norsk utgave, I PLAST The Departed - 2 Disc Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Pulp Fiction Dansk utgave, Norsk tekst, OBS! IKKE VANLIG DVD COVER (Tynt papp cover) Zodiac Norsk utgave, I PLAST Gladiator Svensk utgave,Norsk tekst og Engelsk tittel SOM NY In Bruges Eng. utgave,Eng. tekst SOM NY Forrest Gump Eng. utgave, Nor. tekst I PLAST Babel Norsk utgave I PLAST Apocalypto Eng. utgave, Eng. tekst m/slipcover(cover over cover) (DTS versjonen) SOM NY Fear and Loathing in Las Vegas Eng. utgave, Nor. tekst SOM NY Trekning blir i morgen ettermiddag Lover rask levering denne gang Endret 13. desember 2009 av ostehøvel Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ostehøvel: Du skal vel ikke si hvilken film du vil ha av meg eller? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 takk for påminnelsen sender PM! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har alle filmene du utlyser. Kan ikke fatte hvorfor du vil gi de bort. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 La til en film, men den er sikkert ikke av interesse Grunnen til at jeg gir dem vekk er at jeg holder på å bytte ut samlingen min med blu-ray filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg