€uropa Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Du treng ikkje å leggje ut fleire filmer, men du gjer som du vil. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Så lenge det i det hele tatt er noen med i trekningen ser jeg ingen grunn til å legge ut flere filmer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 nozgorak GoreGalore Random.org sa 1. nozgorak får sende meg en pm med filmønske. Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Thanks! Mission: Impossible (sone 2 - Norge / norsk tekst) M:I:2 (sone 2 - England / engelsk tekst) M:I:III (sone 2 - Norge / norsk tekst) Matrix (sone 1 - USA / engelsk tekst) Matrix Reloaded (sone 2 - England / norsk tekst) Matrix Revolutions (sone 1 - USA /engelsk tekst) Animatix (sone 2 - England / norsk tekst) Superman - The Movie (sone 2 - Norge / norsk tekst) Superman II (sone 2 - Norge / norsk tekst) Superman III (sone 2 - Norge / norsk tekst) Superman Returns (sone 2 - Norge / norsk tekst) Oceans Eleven (sone 2 - England/ engelsk tekst) Oceans Twelve (sone 2 - Danmark / norsk tekst) Oceans Thirteen (sone 2 - Norge / norsk tekst) Desperado (sone 1 - USA / spansk tekst) For A Few Dollars More (sone 2 - Norge / norsk tekst) The Good, the Bad and the Ugly (sone 2 - England / norsk tekst) The Big Lebowski (sone 2 - England/ engelsk tekst) L4yer Cake (sone 2 - England/ engelsk tekst) Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 nozgorak GoreGalore Random.org sa 1. nozgorak får sende meg en pm med filmønske. hvor ble det av meg? uansett, jeg er med på denne trekningen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 nozgorak GoreGalore Random.org sa 1. nozgorak får sende meg en pm med filmønske. hvor ble det av meg? uansett, jeg er med på denne trekningen. Du meldte deg vel ikke på? Så iallefall ikke innlegget ditt verken de to gangene jeg så over, eller nå. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg er med på denne. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Ostehøvel var jo førstemann til å melde seg på din trekning Atsjonas. Jeg er med på neste trekning, uansett hvilke filmer som loddes ut Endret 30. november 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ostehøvel var jo førstemann til å melde seg på din trekning Atsjonas. Jeg er med på neste trekning, uansett hvilke filmer som loddes ut Den så jeg ikke gitt.. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Blir med på denne Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er vel på tide å trekke nå som det har gått over et døgn siden både siste person meldte seg på og siden påmeldingen startet? Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Beklager! Er på hemmelig oppdag 1. Zarac 2. Nopros 3. ostehøvel 4. T.F.T 5. thesinner Random.org sier 4. Grattis! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Supert! Jeg legger ut nye filmer om noen timer. Endret 2. desember 2009 av T.F.T Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Ny trekning: - The Good Shepherd (cover: den innerste sirkel) (Sone 2 norske tekster) - Pearl Harbor (Sone 2 norske tekster, 2 plater) - Psycho (Sone 2 norske tekster) I plast - Terminator 2: Judgment Day Director`s cut (Sone 2 norske tekster) - Traffic (Sone 2 norske tekster) - Total Recall (Sone 2 norske tekster) - Die Another Day 2-disc special edition (Sone 2 norske tekster) - Reservoir Dogs 2-disc (Sone 2 norske tekster) Edit: La til Reservoir Dogs. Alle filmene er åpnet unntatt Psycho som er i plast. Endret 2. desember 2009 av T.F.T Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg kan vel være med nå, selv om nozgorak ikke har fåttfilmen sin enda? Sendte den idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg