€uropa Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Så lenge avsenderen sier ifra om at det ikke er anledning til å sende innen få dager, bør det ikke være noe i veien for at det tar litt tid, dersom det ikke blir urimelig lenge etterpå. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Kom til å tenke på en ting. hvor lang tid kan det gå før man sender en film, før man havner på svartelista? Har skrevet 2 uker fra da trekningen har vært til vinneren har mottatt den i førstepost Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Personlig har jeg lite til overs for folk som jeg ser er aktive på forumet men som ikke svarer på pm'er. Tar i såfall ikke mange dagene før jeg svartelister dem. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har Forgotten Silver engelske/norske subs? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Med (hvis jeg ikke har meldt meg på alt. Men med hvertfall..) Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Har Forgotten Silver engelske/norske subs? Det er en norsk DVD så regner med den har norske subs. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Trekning 1. Magnusbe 2. Ostehøvel 3. MSg 4. Tjalla Random.org sier 3! Gralla med film MSg Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Venter i spenning på PM fra MSg, ny trekning ca kl 19 hvis jeg ikke får noe respons. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Blir det ny trekning? Eller så hadde det vært fint med noen filmer MSg. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sorry, ble litt opptatt der. Da sier random.org nr 2. Gralla ostehøvel! Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Her er filmene dere kan velge mellom om dere vinner: Psycho (1960) Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Oceans Twelve Norsk utgave, SOM NY Platoon/Windtalkers/Behind Enemy Lines(Samleboks) Engelsk utgave, Norsk tekst på Platoon, SOM NY V For Vendetta - 2 Disc Special Edition Norsk utgave, I PLAST The Departed - 2 Disc Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Pulp Fiction Dansk utgave, Norsk tekst, OBS! IKKE VANLIG DVD COVER (Tynt papp cover) Million Dollar Baby Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Letters From Iwo Jima Engelsk utgave, Norsk tekst, SOM NY Rolling Kansas Norsk utgave, Norsk tekst, BRUKT The Notebook Engelsk utgave, Engelsk tekst, SOM NY Zodiac Norsk utgave, I PLAST Gladiator Svensk utgave,Norsk tekst og Engelsk tittel SOM NY In Bruges Eng. utgave,Eng. tekst SOM NY Raging Bill - Ultimate Edition No. utgave SOM NY Forrest Gump Eng. utgave, No. tekst I PLAST Trekning i morgen natt Endret 28. august 2009 av ostehøvel Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 La til Forrest gump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg