Panerai Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 med Det er bare vanlig å gi bort en film, men man legger gjerne ut flere som man ikke vil ha. ... Så hvorfor legger du ut alle, da? Om du titter litt lengre opp i tråden skjønner du det ^^ Jeg vant egentlig av cryflopp så glemte jeg og sjekke om jeg hadde vunnet. så gikk det ett døgn så trakk han ny. og han hadde virkelig 3 filmer jeg hadde lyst på der. Derfor ofrer jeg 1 av filmene jeg har mot de 3 enkelt og greit. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 her var det mange godbiter ja, med! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jøss, denne kan jo jeg bli med på. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Med! Unødvendig lang liste da.. jeg har ikke sett gjennom den men det må da være noe der jeg kan ha Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 hehe : = ) Jeg skal bare se en episode av prison break nå så trekning blir ca.klokka 22.00 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ok da blir det trekning. Ganske sikker på at jeg fikk med alle nå: KongKake Kakemot Infenso Bazukh Ari Gold Fløyelsbøtte Dragen thesinner magnusbe Jonas2k Mikkel Panerai Pocketism GoreGalore Zarac Cryflopp Danielzu ostehøvel Den heldige vinner er ifølge random.org: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nummer 10! Jonas2k. Gratulerer ! Send meg pm om filmønske og adresse Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jøss! Ikke dårlig. Filmene: The Godfather Triology - The Coppola Restoration (box) Nordisk utgave, norsk tekst UBRUKT The Dark Knight Norsk utgave, norsk tekst UBRUKT Teenage Mutant Ninja Turtles Engelsk utgave, engelsk tekst UBRUKT American Beauty Engelsk Utgave, engelsk tekst UBRUKT Spider-man The New Animated Series UBRUKT Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Visst faen er jeg med! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvorfor er de ubrukt? Med btw. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Gudfaren triologien har jeg på BD, samme med TDK. TMNT fikk jeg plutselig en ekstra av fra Play. Spider-man trodde jeg var en annen spider-man serie. American Beauty vil jeg ha med norsk tekst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg