Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er vel på tide å trekke snart? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Igjen Her er filmene dere kan velge mellom om dere vinner: Platoon/Windtalkers/Behind Enemy Lines(Samleboks) Engelsk utgave, Norsk tekst på Platoon, SOM NY V For Vendetta - 2 Disc Special Edition Norsk utgave, I PLAST The Departed - 2 Disc Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Pulp Fiction Dansk utgave, Norsk tekst, OBS! IKKE VANLIG DVD COVER (Tynt papp cover) Letters From Iwo Jima Engelsk utgave, Norsk tekst, SOM NY Rolling Kansas Norsk utgave, Norsk tekst, BRUKT Zodiac Norsk utgave, I PLAST Gladiator Svensk utgave,Norsk tekst og Engelsk tittel SOM NY In Bruges Eng. utgave,Eng. tekst SOM NY Forrest Gump Eng. utgave, No. tekst I PLAST Babel Norsk utgave I PLAST Apocalypto Eng. utgave, Eng. tekst m/slipcover (DTS versjonen) SOM NY Trekning blir i morgen ettermiddag Endret 8. oktober 2009 av ostehøvel Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Med, som vanlig når osten gir ut. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg joiner jeg også, sånn helt på tampen. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Beklager sen trekning, er ikke så ofte på pcen Den heldige vinneren ble: Fløyelsbøtte Send meg PM Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Yay! Legger ut liste når jeg står opp i morgen. Er for trøtt til å styre med filmer nå. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Kanskje på tide å stå opp nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg