Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Da var det på'n igjen her da; Goodfellas - engelsk utgivelse, engelske (og masse andre, men ikke norske) undertekster Saw - norsk utgivelse Monty Python's The Meaning of Life - norsk utgivelse Transformers - norsk 1 disc m/slipcover - uåpnet (i plast) The Da Vinci Code - Extended Cut - norsk 2 disc m/slipcover Austin Powers in Goldmember - norsk utgivelse Crank - norsk utgivelse Basic Instinct - nordisk utgivelse m/dansk cover Alle filmene forøvrig er i tipp topp stand. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Gjett om jeg er med eller ikke. Endret 4. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Da har random.org talt... vinneren ble nummer 5, altså GoreGalore Grattis Send filmønske og adresse på pm. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) - Suspiria Dansk cover, norsk tekst - Frenzy Norsk cover - Fuglene Dansk cover, norsk tekst - Be Cool (2 disc) Dansk cover, norsk tekst - D-Tox Norsk cover - Jarhead Dansk cover, norsk tekst - Rock Star Norsk cover - Sunshine Norsk cover - The Last Samurai (2 disc) Norsk cover - The Lawnmower Man Norsk cover Endret 6. oktober 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Siden jeg ikke har fått PM fra ostehøvel regner jeg med han ikke vil ha filmen. Er foreløpig ikke med på denne. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Send en PM til han, han har en tendens til å glemme ting, stakkars. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Send en PM til han, han har en tendens til å glemme ting, stakkars. Mer opptatt av å gi enn å få Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Siden jeg ikke har fått PM fra ostehøvel regner jeg med han ikke vil ha filmen. Er foreløpig ikke med på denne. Vi har en snedig funksjon i personlig melding Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Siden jeg ikke har fått PM fra ostehøvel regner jeg med han ikke vil ha filmen. Er foreløpig ikke med på denne. Vi har en snedig funksjon i personlig melding Takk for info Med Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vet at jeg er ganske glemsom men jeg glemmer hvertfall ikke å sende filmer, det tar bare litt tid før jeg husker det. Så hvis man vinner film av meg er det lurt å vente minst 1-2 uker før du lurer på om pakken kommer eller ikke. Jeg er forresten med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg