Fløyelsbøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Wikipedersen vant. You know the drill. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 notat til side: Filmen er mottat fra Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 notat til side: Filmen er mottat fra Hrundi V. Bakshi Det er bra, og jeg har mottat film fra Hengende Lem forresten. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 notat til side: Filmen er mottat fra Hrundi V. Bakshi Det er bra, og jeg har mottat film fra Hengende Lem forresten. Godt å høre. Har motatt fra Bazukh og Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Beklager sent svar. Hytte.. Legger ut: Heia Tufte! Ringenes Herre: Atter en konge (2-disc) The usual Suspects Borat Det absolutte mareritt Jackass the movie Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gjett hvem som vant Pm Og jeg er med på neste btw. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Sweet. Jeg tar Heia tufte! adresse har du nok Liste kommer ASAP Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Her er filmene dere kan velge mellom om dere vinner: Psycho (1960) Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Platoon/Windtalkers/Behind Enemy Lines(Samleboks) Engelsk utgave, Norsk tekst på Platoon, SOM NY V For Vendetta - 2 Disc Special Edition Norsk utgave, I PLAST The Departed - 2 Disc Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST Pulp Fiction Dansk utgave, Norsk tekst, OBS! IKKE VANLIG DVD COVER (Tynt papp cover) Letters From Iwo Jima Engelsk utgave, Norsk tekst, SOM NY Rolling Kansas Norsk utgave, Norsk tekst, BRUKT The Notebook Engelsk utgave, Engelsk tekst, SOM NY Zodiac Norsk utgave, I PLAST Gladiator Svensk utgave,Norsk tekst og Engelsk tittel SOM NY In Bruges Eng. utgave,Eng. tekst SOM NY Forrest Gump Eng. utgave, No. tekst I PLAST Trekning blir nok i natt. Endret 28. september 2009 av ostehøvel Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Med (Wikipedersen beklager, filmen din blir ikke sendt før idag. Skulle sendes på lørdag men gammel mann - lite kontroll ligger i bilen nå og sendes sporenstreks etter jobb) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Med (Wikipedersen beklager, filmen din blir ikke sendt før idag. Skulle sendes på lørdag men gammel mann - lite kontroll ligger i bilen nå og sendes sporenstreks etter jobb) Som sagt på PM; det haster ikke. Er ofte treg med slikt selv, så jeg svartelister ingen Bare så det er sagt så har jeg sendt til alle som savner filmene sine nå Forresten med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg