Niqābninja Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det var vel det jeg kom frem til óg. Og random.org sier 11. Gratulerer, Hengende Lem! (: Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Yay! Var på tide at jeg vant for en gangs skyld og Liste kommer straks Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Skal vi se her.. Det her var det jeg fant i hylla nå. Om det ikke er nok påmeldte til etter jobb i morgen (ca 16.00), så legger jeg til noen flere da DVD Sahara (leiefilm) Larger Than Life White Fang Another 48 hours (svensk cover med tittelen "48 timmar ...igjen") Trainspotting (ny, i plast) HD-DVD (alle er nye, i plast) Mr.Beans Holiday American Gangster The Holiday Alle filmene har norske subs, og har norsk cover om ikke annet er nevnt. Endret 17. september 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Er det greit for folk her at jeg tar trekningen rundt klokka 24.00? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 48 minutter fra eller til har ingen ting å si. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Beklager at jeg er litt sen, men det oppstod noen problemer på vei hjem. Dovito Wikipedersen Fox mjau Pocketism magnusbe cryflopp JohnAmund Gratulerer mjau! Send PM med navn og adresse Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Problemer? Resultatet ser vi på profilbildet ditt? Badom-psh Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Egentlig bare at jeg brukte lenger tid på det jeg skulle enn jeg trodde, så jeg måtte dra litt senere. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Da var det min tur til å legge ut noen filmer igjen da Goodfellas - engelsk utgivelse, engelske (og masse andre, men ikke norske) undertekster Saw - norsk utgivelse Monty Python's The Meaning of Life - norsk utgivelse Transformers - norsk 1 disc m/slipcover - uåpnet (i plast) The Da Vinci Code - Extended Cut - norsk 2 disc m/slipcover Austin Powers in Goldmember - norsk utgivelse Crank - norsk utgivelse I tillegg legger jeg ut denne filmen både på DVD og BD; Starship Troopers - både DVD og BD er UK utgivelser, men bl.a. norske subs på begge to Hvis vinneren vil ha denne filmen, kan han altså velge om han vil ha den på BD eller DVD. Alle filmene forøvrig er i tipp topp stand. Trekning blir enten etter midnatt eller søndags formiddag, litt ettersom når jeg er hjemme Endret 19. september 2009 av mjau Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Med, da det etter mine beregninger vil gi meg større sjanse å vinne hvis jeg ikke har noen over meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg