Bofur Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Er dette bedre enn Artic silver 3? test av Ceramicque http://www.thetechlounge.com/review.php?RE...EWDIR=ceramique Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 hvis det dem sier: keramikk minsker tempen med 2-10 grader enn standard kjølepasta er sant så ja... Arctic Silver 3 er 99,9% sølvpartikler, noe som kvalifiserer til "standard" kjølepasta, selv om den er noe for seg selv... Lenke til kommentar
Varj Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 artic silver er hardly "standard kjølepasta" Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 i forhold til ceramique versjonen da... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 i forhold til ceramique versjonen da... ro ro.. Standar kjølepasta er vel heller sånn vanlig pasta som inneholder silikon... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 i forhold til ceramique versjonen da...Standard kjølepasta: Hvit Silikonbasert goop. Også i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Varj Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 ork ta fram poster fra mai... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 ork ta fram poster fra mai... Oi, var den fra mai? Det tenkte jeg ikke på.. satt bare å skrolla litt etter jeg hadde skrevet inn søkeordet "keramikk". Forresten.. Gidd a klag.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Siden ingen svarte skikkelig, tillater jeg meg å gjøre det, selv om tråden er fra mai... Ifølge OCShoot's Kjølepasta Shootout er både Arctic Silver, Ceramique og Alumina omtrent like gode. Den knepne seieren går til førstnevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå