Gå til innhold

Sky i Noreg

Anbefalte innlegg

Veit ikkje heilt om det er riktig plass, men håpar det går fint; Kjapt forklart, prøvar å få meg Sky i Noreg.

Hei! Har ringt litt no, og snakka med ein person fra Sky, og han hadde ikkje dritten av peiling om det ville virke i Norge. "I can not say anything about that", gjentok han fleire gangar. Det som er det "vesle" problemet mitt er at eg har fått høre at du trenger ei telefonlinje, for å aktivere kortet eller noko sånt. Var iallefall noko med ei telefonlinje, og han mannen kunne ikkje svare på om det gjekk med Norsk telefonlinje for det visste han ikkje. Så har eg lest litt på diverse foraer, og der står det så noken innlegg der at du ikkje trenger telefonlinje, er bare noko piss som dei i Sky har komt på som dei egentlig ikkje brukar.

Så det eg da eigentleg lurer på er; Går det and at søskenbarnet mitt, med adresse i UK, kjøper ein Sky+HD Box i England, registrerar den på sitt namn og betalar rekningane, sender boksen og kortet vårt til oss, vi koblar han opp, med/uten telefonlinje?, får inn signala og kan titta på engelsk tv? Lurer da også på korleis vi skal registere kortet vårt, viss det og er noko.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg bur nær kysten av Sunnfjord, og tar inn Freesat med Viasat dekoder og Triax TD 110 parabol, men signalet forsvinn dersom det regnar kraftig. Det ideelle er å bu i Stavanger-området, då skal det gå med ein mindre parabol. Austlendingane treng kjempeparabol for å ta inn BBC/ITV. Det andre du spør om har eg ikkje greie på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...