Sunsqueaker Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Møtte ei deviantart-venninne i Oslo før helga, og vi tok en del bilder. Her er et jeg gjerne vil ha kritikk på! 50mm f/1.8 200ISO 1/800 sec Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Jeg føler at jeg vil se mer. Er altså større utsnitt. Sikkert fint som profilbilde, men det er vell ike hensikten her. Men eller synes jeg fargene og bildet generelt var veldig bra. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 bra, bortsett fra at jeg blir sittende og stusse over hva det er hun har over munnen... Ser ut som en stor, svart pote. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 bra, bortsett fra at jeg blir sittende og stusse over hva det er hun har over munnen... Ser ut som en stor, svart pote. det ER en stor svart pote. Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 24. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 bra, bortsett fra at jeg blir sittende og stusse over hva det er hun har over munnen... Ser ut som en stor, svart pote. det ER en stor svart pote. Godt observert. @ Akidon: Dette er et av mange bilder som jeg følte ble noe, her er det bare kuttet bort himmel. Har et antall bilder i både hel og halvfigur. Kan eventuelt poste de her om det er ønskelig! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 bra, bortsett fra at jeg blir sittende og stusse over hva det er hun har over munnen... Ser ut som en stor, svart pote. det ER en stor svart pote. Det var det jeg antok. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 bra, bortsett fra at jeg blir sittende og stusse over hva det er hun har over munnen... Ser ut som en stor, svart pote. det ER en stor svart pote. Godt observert. @ Akidon: Dette er et av mange bilder som jeg følte ble noe, her er det bare kuttet bort himmel. Har et antall bilder i både hel og halvfigur. Kan eventuelt poste de her om det er ønskelig! Bare å poste i vei. Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 24. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Da gjør man det Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Ye me like. Blir vanskelig å komme med bildekritikk for min del der. Så litt mer på det første nå. Og kom frem til at før man forstørrer det, da det har den svarte rammen rundt, fungerer det mye bedre. Blir på en måte for inneklemmt når man ikke har rammen. En liten ting. Hva har du gjort for å redigere farger og sånn egentlig? Endret 24. august 2009 av Akidon Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 24. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Ye me like. Blir vanskelig å komme med bildekritikk for min del der. Så litt mer på det første nå. Og kom frem til at før man forstørrer det, da det har den svarte rammen rundt, fungerer det mye bedre. Blir på en måte for inneklemmt når man ikke har rammen. En liten ting. Hva har du gjort for å redigere farger og sånn egentlig? Jeg er i hovedsak i mot rammer, men synes også de fleste bilder gjør seg på svart bakgrunn. Når det kommer til fargene har jeg juksa ganske ekstremt. Lightroom hadde en fin forhåndsdefinert Cold Tone preset. Har riktignok skrudd opp brightness et par hakk. Fortsatt usikker på om det er for mørkt...? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Kan godt vere det at det er den svarte bakgrunnen som hjelper. Synes ikke det var for mørkt. Synes det var fint sånn mørkt og kaldt som det er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå